גלי צה"ל
גלי צה"לצילום: פלאש 90

שדרנית גלגלצ חן אלמליח שהביעה הבנה לדריסת השוטר במהלך העימות בנגב ופוטרה, מבטיחה לסגור חשבון עם גלי צה"ל והעומד בראשה.

"אין לי שום רצון לשתף פעולה עם הכוחות שיוצרים כותרות כמו 'שדרנית גלגלצ תומכת בפיגועי דריסה', בגלל הקלות הבלתי נסבלת שבה אתם מתירים דם של אנשים, בשביל עוד כותרת פרובוקטיבית".

"העניין הוא כל מי שעמד אי פעם מול פינוי והרס של ביתו, אם מדירות של עמידר או אם משטחים שהמדינה פתאום החליטה שהם שלה ויש לה דברים חשובים יותר לעשות איתם", הסבירה. "העניין הוא שכל אלו, מזרחים, בדואים, ערבים, האוכלוסיות החלשות ביותר במדינה, עומדים חסרי אונים, בגבעת עמל, ליפתא, בכל שכונה או כפר, אל מול כוחות גדולים ואלימים ואין בידם מספיק כוח או לובי מספיק חזק בכנסת שילחם על זכויותיהם. העניין הוא שבזמן שזה קורה, יש אוכלוסיות אחרות שיושבות על אדמות ששייכות למדינה ועושות בהן כרצונן כי אף אחד לא יזיז אותם משם, כי יש להם מנגנון חזק, הרבה כוח והם מאוגדים תחת שמות כמו 'התנועה הקיבוצית' ושאר גופים כלכליים ופוליטיים חזקים, שבחסות החוק מאפשרים להם לגזול מכולנו. אבל על זה אף אחד לא רוצה לדבר".

"אני לא אתן להם להפוך אותי לסהרורית שתומכת בהרג של אנשים, לא. מי שעוקב אחרי מספיק זמן יודע שבמצבים האלו אני תמיד מנסה להפנות את הזרקור למשוללי הכוח, האזרחים הפשוטים חסרי האונים. כואב לי על השוטרים, החיילים וכל מי שנשלח לבצע פעולות קשות של פינוי, גירוש והשלכה מאדמות ודיור ציבורי. אני לא תומכת בפיגועי דריסה. החוק לא חל על כולם ואנחנו לא שווים בפני החוק, היום זה בדואים בנגב, מחר זה מזרחים בשכונה בדרום תל אביב, וזה קורה, וכמה קל להשטיח את כל הדיון הזה ל'פיגועי דריסה'".

"אני כואבת על כולם, כל הקורבנות של המצב, אני בחיים לא אתמוך בהרג, אני מזדהה עם התיסכול של העומדים בחוסר אונים מול דחפורים וכוחות ענקיים שמאיימים לפרק עליך את ביתך, הרוחני והגשמי, בכל מקום בארץ. אבל אני לא העניין פה, אז תודה על ההודעות והדאגה. גלי צה"ל וירון דקל שהתיר את דמי בהודעת פיטורים לא פחות גרועה מהכותרות הצהובות- גם איתם אני אסגור את החשבון, כשתחלוף הסערה".

בהמשך כתבה "לכל חבריי, אבירי זכויות המזרחים שפינוקו אותי ב'מחמאות' - אתם עלובים ואתם מאכזבים יותר מכולם. צדק הוא צדק, וכל אחד יכול למצוא את עצמו בקלות קורבן של התעמרות ממסדית. קחו את המחאה שלכם וקפלו אותה חזרה לבוידעם. צביעות".