בוזגלו עם שהר. שוב תיקו
בוזגלו עם שהר. שוב תיקוצילום: פלאש 90

בכל 11 מפגשי הליגה האחרונים ביניהן, ניצחה האלופה מבאר שבע את מכבי פתח תקווה. הערב (מוצאי שבת), במשחק הצמרת ביניהן הסתיים המשחק בתיקו 1:1 משער של אורי מגבו בדקה ה-90.

אחרי שהביסו אותם בסיבוב הקודם בתוצאה 0:5, הערב התקשו עד מאוד שחקני האלופה מבאר שבע, שהמשיכו את היכולת החלשה בתקופה הרעה שעוברת עליהם כבר זמן רב מדי.

למעשה, ברגעים לא מעטים במשחק שהתקיים הערב באצטדיון המושבה שבפתח תקווה, היו אלה דווקא המארחים ששלטו והגיעו למצבי הבקעה, כשהאלופה נראתה כמו מי שלא מספיק רוצה לנצח את המשחק ולהגדיל את הפער בטבלת ליגת העל שבכדורגל.

למזלם של הדרומיים, מאור בוזגלו שב לסגל הקבוצה בדיוק בזמן, ואחרי 14 דקות על כר הדשא כבש לזכות האורחים מבירת הנגב את שער היתרון במשחק, בדקה ה-72.

פתח תקווה כבר ראתה איך המשחק חומק לה מבין הידיים, וביצעה חילוף הגנתי, כשהכניסה את אורי מגבו שהגיע מבית"ר ירושלים להופעת בכורה במדים הכחולים בדקה ה-89. דקה לאחר מכן, ומגבו הימהם את באר שבע והיציעים במושבה, כשכבש את שער השיוויון הכל כך מוצדק בדקה ה-90.

הטבלה לא משקרת. באר שבע עדיין בפער גדול על הליגה כולה, למרות התקופה הרעה. פתח תקווה? היא לא סתם במקום השלישי בטבלת ליגת העל שבכדורגל, מרחק 10 נקודות מהמוליכה מבאר שבע.