סבלנות. אוחנה
סבלנות. אוחנהצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

ח"כ אמיר אוחנה (ליכוד) מאמין שאין שום סיבה להיכנס לאווירת בחירות, למרות החקירות הנמשכות נגד ראש הממשלה נתניהו.

"כל אלה שלא הצליחו ולא מצליחים להחליף אותו בבחירות מנסים להחליף אותו באמצעים אחרים. אבל כפי שלא הצליחו עם כל הסיפורים מהעבר כך הם לא יצליחו גם הפעם", מעריך אוחנה.

"אני לא רואה כאן מבחינה משפטית דברים מפלילים שיגיעו לכתב אישום", סבור אוחנה. "אני חושב שיש כאן גם ניסיון ברור לייצר לחץ על היועץ המשפטי ואני מקווה שהוא יעמוד בלחצים האלה".

לדבריו השטח הליכודי ממש לא נערך לבחירות, "כמי שנמצא בליכוד ובקשר עם השטח, נכון שהתקשורת מייצרת מתח אבל במציאות אנחנו לא נערכים לבחירות ולא תהינה בחירות בקרוב. אני חוזר על הערכתי שהבחירות תהיינה בשנת 2019".

"אם מסתכלים לדוגמא על פרשת 2000, זה יותר כתב אישום נגד התקשורת ואין שום דבר מפליל נגד ראש הממשלה, זה לא יבשיל לכתב אישום. זאת מעבר לכך שסטטיסטית חלק קטן מהחקירות במדינת ישראל מבשיל לכתב אישום", מוסיף אוחנה.

ח"כ אוחנה סבור שאין מקום לדחוק בראש הממשלה להאיץ את החלת הריבונות במעלה אדומים, "יש נשיא חדש בארה"ב בקושי שבוע וכבר ישנם לחצים על ראש הממשלה למה אין סיפוח. אני חושב שצריכים קצת סבלנות.

''ראש הממשלה ייפגש עם נשיא ארה"ב ואני משוכנע שיהיה שינוי. צריכים לזכור שלטראמפ יש הרבה נושאים חשובים יותר לעסוק בהם, לא צריכים לדחוק בו או לדחוף אותו לפינה, זה לא נכון, הסורים לא על הגדרות ואין כאן בהילות לעשות את זה מיידית".