בית"ר מול סכנין בעבר
בית"ר מול סכנין בעברצילום: פלאש 90

המסע אל הגביע ממשיך. בית"ר ירושלים העפילה הערב (רביעי) אל שלב רבע גמר גביע המדינה שבכדורגל, כשגברה על בני סכנין בתוצאה 1:2, במשחק שהתקיים באצטדיון טדי.

הירושלמים שאירחו את המשחק הערב באצטדיונם הביתי, אצטדיון טדי, הגיעו אל המשחק במומנטום חיובי בליגה ואחרי שתי ההחתמות שכבר הצדיקו את עצמם בדמותם של חן עזרא וישראל זגורי.

מנגד גם סכנין נמצאת בתקופה טובה אמנם, וכבר שניצחה את הירושלמים באצטדיון טדי העונה, אך הערב היה שייך לירושלמים שהיו עדיפים על פני היריבה השנואה מסכנין כבר מהפתיחה.

בניגוד לנהוג במשחקי הליגה בין השתיים, הערב באצטדיון הירושלמי נכחו גם קהל אוהדי סכנין, כשבהתאחדות לכדורגל ובמנהלת הליגה אמרו כי ההסכם שנהוג בין השתיים שמשחקים יתקיימו ללא קהל הקבוצה האורחת, תקף רק למשחקי הליגה.

עם אוהדים או בלי, בית"ר מנצחת את סכנין לראשונה מאז חודש ינואר ב-2010. הערב, בשלב שמינית גמר הגביע, במשחק על כל הקופה, ידם של הירושלמים הייתה על העליונה.

דן אייבינדר שהיה כמו תמיד במקום הנכון ובזמן הנכון, כבש ראשון לזכות בית"ר כבר בדקה ה-41 והקפיץ את עשרות אלפי האוהדים שמילאו את האצטדיון.

בדקה ה-72 איתי שכטר הכפיל את התוצאה ואף חגג את שערו עם כיפה שעטה על ראשו וקריאת שמע ישראל, לקול מחיאות הכפיים של האוהדים המקומיים.

7 דקות אחר כך, עידן שמש הספיק לצמק, אך היה זה מעט מדי ומאוחר מדי. בסיום, ניצחון חשוב מאוד לבית"ר על היריבה השנואה מסכנין, 1:2, ניצחון שעשוי להחזיר את הקהל הבית"רי אל היציעים בטדי ולאהדת הקבוצה לאחר תקופה קשה.