כלניות ב"דרום אדום"
כלניות ב"דרום אדום"קובי פינקלר

במסגרתו יתקיימו סיורים בעקבות המים והפריחה ללא עלות, יועלו הופעות של מיטב האמנים ובהם אהוד בנאי עם שלמה גרוניך, אביתר בנאי, יזהר אשדות ועוד, וגם מרוץ כלניות, מיצגי שירה וסדנאות יצירה. ארבעה סופי שבוע, החל מהשבוע הבא.

*****

בי"ט בטבת תרס"ב נוסדה הקרן הקיימת לישראל, בקונגרס הציוני החמישי. החל משבוע הבא תציין קק"ל את יום הולדתה ה‑115, ולא בקופסאות כחולות אלא בסיורי פריחה, סיורים מודרכים במשתלות וטיולי 'טע וסע' לרגל ט"ו בשבט, חגם של הנוטעים. פרטים נוספים באתר הארגון: kkl.org.il.

*****

ביום שלישי תשיק יראת יעקב את 'לעיתים בלילות', סינגל ששמענו לא מעט ברדיו בשבועות האחרונים. במופע - לנשים בלבד - יהיו שירים מקוריים, לחנים חדשים לשירי משוררים כמו לאה גולדברג, נתן אלתרמן וגם מחווה לזלדה. אורחת: דניאל רובין, זמרת ויוצרת. המופע ב'בית היוצר' בנמל תל אביב. הפקה מוזיקלית: יעל דקלבאום.

*****

בימים שני-חמישי הבאים יתקיים 'שבוע קולנוע אבי-חי', שבמסגרתו יתקיימו הקרנות ושיחות עם במאים, מבקרים ושחקנים של סרטים שבמימונם השתתפו קרן אבי-חי וקרן גשר לקולנוע: 'הדקדוק הפנימי', 'הרבה גוונים לשחור', 'למלא את החלל', 'מאחורי הקלעים של שטיסל' ועוד. הכניסה ללא תשלום ובהרשמה מראש באתר בית אבי-חי.