נתניהו נגד השיימינג לחיילים החרדיםהמטה החרדי בליכוד

בפעם הראשונה מאז תחילת מסע ההסתה והשיימינג נגד חיילי צה"ל החרדים, מפרסם היום 'המטה החרדי בליכוד' סרטון בו מתייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו במישרין לנושא שמסעיר את הרחוב החרדי, מתייצב באופן נחרץ לצד החיילים החרדים ומבטיח לפעול בחריפות נגד העומדים מאחורי הקמפיין.

בסרטון פונה ראש הממשלה ישירות לחיילי צה"ל החרדים ואומר כי "החיילים החרדים ראויים לכל ברכה ואני עומד מאחוריכם וגאה בכם".

עוד מדגיש ראש הממשלה כי הוא "כועס על מסע השיסוי, ההסתה והשיימינג נגד החיילים החרדים", ומבטיח לפעול בחריפות ובאופן אישי נגד העומדים מאחורי הקמפיין.

הסרטון צולם לאחר שיחה שערך ראש הממשלה נתניהו עם מקורבו יעקב וידר, חבר נשיאות הליכוד ויו"ר המטה החרדי במפלגה, שמוביל את המאבק בהסתה נגד החיילים החרדים ומלווה את משפחות החיילים.

בשיחה עודכן ראש הממשלה על מסקנות הדיון שערך ח"כ אמיר אוחנה ביום חמישי האחרון בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת בנושא ההסתה נגד החיילים החרדים, גם כן ביוזמת המטה החרדי בליכוד.

בשנים האחרונות מתקיים בריכוזים החרדיים קמפיין הסתה אגרסיבי נגד חיילי צה"ל החרדים ובני משפחותיהם.

לפני כשנה ניסה וידר לקדם, יחד עם ח"כ שרן השכל, חוק חדש למלחמה בהסתה נגד המתגייסים החרדים ומשפחותיהם, אך הסיעות החרדיות הפילו את החוק בוועדת השרים לענייני חקיקה.

יצוין כי למרות שהקמפיין הוביל בחלק מהמקרים גם לאלימות, נציגי המפלגות החרדיות בכנסת מקפידים לשמור על שתיקה רועמת ונעדרו בהפגנתיות גם מהדיון בכנסת בנושא בשבוע שעבר.