"התקשורת השמאלנית מנסה להיפטר ממני''

איש התקשורת עודד בן עמי, מנחה התכנית "שש עם" בערוץ 2, מגיב לראש הממשלה בנימין נתניהו שטען היום (שני) כי ''התקשורת השמאלנית'' עורכת נגדו "מסע ציד בולשביקי".

"ראש הממשלה, אתה מאבד את זה", הגיב בן עמי בחשבון הטוויטר שלו. ''אתה לא מבחין בין ימינך לשמאלך. מסית. זורה שנאה. מדרדר אותנו במדרון. התקשורת עושה תפקידה בנאמנות וללא משוא פנים", טען.

כאמור, בישיבת סיעת הליכוד שנערכה בצהריים, תקף נתניהו בחריפות את כלי התקשורת. "התקשורת השמאלנית מגוייסת למסע ציד בולשביקי, שטיפת מוח ורצח אופי נגדי ונגד משפחתי. זה קורה יום-יום וערב-ערב. הם מייצרים עלינו מבול, אין מילה אחרת, של חדשות מזוייפות – מה שקוראים 'פייק ניוז'.

"הם מפעילים לחץ בלתי פוסק על היועמ"ש ועל גופי האכיפה כדי שיגישו כתב אישום נגדי בכל מחיר. לא היה דבר כזה בתולדות המדינה. ספק אם היה דבר כזה בתולדות המדינות הדמוקרטיות. ולמה הם עושים זאת? כי מאז קום המדינה, השמאל שולט בתקשורת ובמוקדי כוח אחרים באופן בלתי דמוקרטי''.

"ואני ראש הממשלה הראשון מן הימין שמנסה לשנות זאת, מעז לנסות לשנות זאת. ולכן הם עושים כל מה שהם יכולים לעשות כדי להיפטר ממני ועל ידי כך להנציח את המשך שליטת השמאל במוקדי הכוח, בניגוד לרצון הבוחרים שהם רובם ימנים. לא ניתן להם, הם לא יצליחו בזה", הבהיר ראש הממשלה.