שכטר כובש הערב מול בני יהודה
שכטר כובש הערב מול בני יהודהצילום: ליאת אבשלומי, דף הפייסבוק הרשמי של בית"ר י-ם

אין חדש תחת השמש. בכל שלוש הפעמים בהן התארחו בית"ר ירושלים אצל בני יהודה, לא הצליחו הירושלמים לנצח. הניצחון האחרון היה אי שם באוקטובר 2012, כשעמית בן שושן ואבי ריקן קבעו 1:2 מול שער מצמק של פדרו גלבאן.

בן שושן וריקן כבר מזמן לא בבית"ר, גלבאן חזר לאחרונה לשכונה. ובכל זאת, גם הערב (מוצאי שבת), במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל שבכדורגל, שוב לא הצליחו הירושלמים לצאת עם ניצחון ממשחקם מול הכתומים משכונת התקווה, כשהשתיים נפרדו בתיקו 1:1.

הירושלמים שעשו לא מעט שינויים בחלון ההעברות האחרון, פתחו את המשחק היטב כששלטו לאורך כל המחצית הראשונה ובדקה ה-36 אף עלו ליתרון משער של איתי שכטר לאחר טעות בהגנת המארחים הכתומים.

אל המחצית השניה עלתה בני יהודה נחושה הרבה יותר כשזו הלכה קדימה בניסיון להשוות ואף להפוך את התוצאה. בדקה ה-74 הצליחו הכתומים להשוות כשהפעם ההגנה הירושלמית לא הסתדרה עם ההתקפה של המארחים ובדקות הסיום שתי הקבוצות חיפשו את הניצחון אך חוסר ריכוז וקצת מזל מנעו את הניצחון משתיהן.

בסיום, 1:1 שמשאיר את שתי הקבוצות באותו המקום בטבלה - בית"ר חמישית, בני יהודה 11.

לירושלמים מחכה משחק קשה ביום שלישי הקרוב מול קריית שמונה במסגרת רבע גמר גביע המדינה שבכדורגל. ביכולת הזו, המשך המסע בגביע בסימן שאלה גדול.