ספר חדש שיצא בארה"ב – "טירוף האונס בקמפוסים" – מתאר את פעולתם של "בתי דין שדה" לעבירות מין שהוקמו במכללות ברחבי ארה"ב, בהם לגברים אין סיכוי של ממש לצאת זכאים.

המחבר, סטוארט טיילור, התארח ביום שישי ברשת "פוקס" והסביר כי טענת הפמיניסטיות הקיצוניות, כאילו אחת מתוך חמש נשים עוברות תקיפה מינית בקמפוסים, היא "שטות מוחלטת". הסקרים שעליהם נסמכת הטענה הזו, אמר, נעשים ע"י גופים פרטיים "שיש להם אג'נדות", והם שואלים שאלות מטעות, ונמנעים מלשאול נשים ישירות אם נאנסו או הותקפו.

טיילור הוסיף כי על מסקרים פדרליים עולה שבמציאות, בערך אחת מתוך 50 נשים תעבור סוג כלשהו של תקיפה מינית במהלך ארבע או חמש שנות לימודים. גם זה הרבה יותר מדי, אמר, אבל לא מדובר בסוג של משבר לאומי שהולך ומסלים, כפי שממשל אובמה ניסה לטעון.

במכללות פועלים "גדודים של עסקניות לענייני מין" אשר שופטות את הגברים הנאשמים בעבירות מין בלי לתת להם אפילו לחקור את המתלוננות ולראות את הראיות נגדם, הוסיף טיילור. המכללות אף מעודדות נשים לטעון שנאנסו גם במקרים שבהם הן פשוט התחרטו בדיעבד על מה שעשו.

כמו כן, אמר, במכללות מעודדים את הנשים להתלונן בקמפוס ולא במשטרה, משום שהמשטרה תנהל חקירה מקצועית והיא עשויה שלא להרשיע את הנילון. המכללות, מצידן, מרשיעות באופן אוטומטי ומסלקות את הנאשם מהלימודים. כתוצאה, אמר טיילור, האנסים האמיתיים לא נכנסים לכלא והם עלולים לאנוס שוב.