וואייט ובל חוגגים מול ירושלים. נגמר?
וואייט ובל חוגגים מול ירושלים. נגמר?צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

האם הריצה של הפועל חולון, הטובה בליגת הכדורסל הבכירה כיום, תיעצר בקרוב? כנראה שכן.

אחרי הניצחון הנהדר אמש על האלופה מכבי ראשון לציון בתוצאה 77:92, שהעלה את הסגולים מחולון אל המקום הראשון באופן זמני לפחות בטבלת ליגת העל שבכדורסל, נראה שבקרוב החולונים ייעצרו ברצף הניצחונות שלהם כשאלה התבשרו היום (ראשון) כי כוכבם הגדול נפצע וסיים את העונה.

הניצחון אמש על האלופה מראשל"צ העלה את מאזנם של הסגולים מחולון ל-13 ניצחונות, אך אלה לא שמחו יתר על המידה שכן קאליף וואייט, כוכבם הגדול העונה, נפצע כבר בדקה השלישית של הרבע הראשון כשהחליק על הפרקט וחטף מכה חזקה בברכו, ולא חזר לפרקט מאז.

היום, לאחר בדיקת MRI שנעשתה לשחקן התגלה כי זה סובל מקרע ברצועה הצולבת, מה שיגרום לו להיעדר לפחות למשך חצי העונה הקרובה, ולמעשה לסיים מוקדם מהרגיל והצפוי את העונה.

וואייט בן ה-25, הגיע לחולון אחרי שנתיים מוצלחות בהן סחב את הפועל אילת פעמיים ברציפות לפיינל פור של ליגת העל, כשהעונה בחולון רשם הוא את מספריו הטובים ביותר בקריירה כשהעמיד ממוצעים של 18.8 נקודות, 4.1 אסיסטים ו-2.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

את מספר הנקודות הגבוה ביותר העונה בליגת העל השיג וואייט במשחק מול הפועל תל אביב שהסתיים בהארכה, כשקלע 31 נקודות, אליהן הוסיף 10 אסיסטים ו-5 ריבאונדים עם מדד של 44 נקודות.

וואייט אינו הראשון בהפועל חולון העונה שמסיים את העונה מוקדם מהצפוי כשקדם לו חברו לקו האחורי, פול דילייני שנפצע לפני כחודש וחצי וקרע שתי רצועות בברכו.

לא רק וואייט ודילייני סיימו את העונה, כשגם דגן יבזורי שהגיע רק לפני חודש ממכבי תל אביב נמצא בסימן שאלה גדול, כשזה סובל מקרע במיניסקוס וצפוי להיעדר לפחות כחודש.

וכאילו זה לא מספיק, אזי שלחולונים מחכה משחק קשה ביותר במסגרת חצי גמר גביע המדינה שבכדורסל כשיפגשו את סגנית האלופה הפועל ירושלים, באולמם הביתי, היכל הפיס ארנה שבבירה בשבוע הבא. בלי שחקני הקו האחורי המובילים שלה, זה עשוי להיגמר בתבוסה.