תחפושות לפורים
תחפושות לפוריםללא
חג פורים הוא חג התחפושות והמסכות. לא רק ילדים אוהבים להתחפש, גם מבוגרים. לא כל יום פורים אבל יום אחד בשנה – כן.

זה היום שבו אנשים מתחפשים למשאלות לבם, הגלויות או הכמוסות, לאנשים או לתופעות שונות. זה היום שבו ילדים רוצים להיות מי שהם חולמים עליהם בהקיץ, רוצים להידמות להם, לשאול את זהותם ולהיות – הלא רק פעם בשנה – הם: סופרמן. סמי הכבאי. ספיידרמן. בטמן. צבי הנינג'ה. הארי פוטר ועוד.

על מנת לפשט את החיפוש אחרי תחפושת הולמת, להקל עליו ולייעל אותו, אין כמו לחפש ולמצוא את ה-תחפושת באתר ייעודי וייחודי, שבו מרוכזות תחפושות לפי גילאים, לבנים ולבנות, לתינוקות, לילדים, לנוער ולמבוגרים.

תחפושות לתינוקות - איכותיות ובטיחותיות

יש אין ספור תחפושות לתינוקות בנים ובנות: בייבי באלי גירל, בייבי סופר גירל, דובון, קופיץ, צפרדע, זברה, נמר, נסיכים ומלאכים ועוד המון רעיונות. כאשר בוחרים תחפושת תמיד מומלץ להקפיד ולבחור תחפושת איכותית אבל כאשר בוחרים תחפושות לתינוקות - חשוב ביותר, להקפיד על תחפושות בטיחותיות.

לידיעת ההורים: את התחפושת יש להלביש על בגד גוף , כדי שעורם העדין לא יבוא במגע ישיר עם התחפושת . מבחר עשיר של בגדי גוף לתינוקות במחירים אטרקטיביים ותחרותיים, ניתן למצוא בחנות לבגדי ילדים ותינוקות "כותי".

תחפושות לילדים קטנים

מגיל צעיר מאוד ילדים עומדים על דעתם. דעתניים, עקשניים ובלתי מתפשרים, הם יודעים למה ובעיקר למי הם רוצים להתחפש. פורים 2017 יעמוד בסימן מותגים כגון סופרמן, באטמן, סמי הכבאי, צבי הנינג'ה, הנוקמים – אוונג'רס, תחפושות מלחמת הכוכבים ועוד.

הנגישות והזמינות של האינטרנט להורים ולילדים מאפשרת להם להיחשף למגוון תחפושות ולבחור את התחפושת שהם רוצים ולהזמינה אונליין ובכך להבטיח לעצמם כי בחג הפורים הם ייראו בדיוק כפי שהם רוצים להיראות, מחופשים היטב לדמות שאותה הם מעריצים או אוהבים או שניהם גם יחד.

תחפושות למבוגרים

בכל מבוגר חבוי הילד הקטן שהוא היה אי אז בשנים, ילד שמסרב להתבגר, ילד שכמו פעם, בילדות, אהב להתחפש. עבור מבוגרים רבים, פורים הוא יום שבו ניתן להשתטות או לבטא חלומות ולהתחפש לדמויות שונות, לליצן, לקוסם, לבעל חיים מסוים ועוד. השנה, יותר מאשר בשנים קודמות, גדל המבחר של תחפושת למבוגרים ונוער באופן ניכר לעומת השנים הקודמות. לא חסרים רעיונות לתחפושות, ודאי לא חסרים מקומות שבהם ניתן לרכוש אותן.

מאחר שפורים השנה צפוי להיות ביום סגרירי וגשום, רצוי לקחת בחשבון לרכוש תחפושת עמידה למים (כדי שלא תיגרם עגמת נפש לילדיכם) וחשוב ביותר להקפיד על תחפושת שלא תהיה עשויה מחומרים דליקים. סוגיית הבטיחות חשובה גם בתחפושות של נוער ומבוגרים.

על מנת לוודא שחג פורים אכן יהיה חג שמח – מומלץ לכם, הגולשים, לקנות תחפושות העומדות בתקני האיכות והבטיחות המחמירים ביותר (באישור מכון התקנים הישראלי, מת"י) של חברת רוביס, באתר בית הצעצוע, המהווה מאגר בלתי נדלה של תחפושות משעשעות וצבעוניות. אתר בית הצעצוע מהווה אוצר בלום של רעיונות לתחפושות. הזמנת תחפושות באמצעות האתר מוזילה את מחירן ופוטרת אתכם מהצורך לצאת מהבית בחיפוש אחר תחפושת מתאימה.

חג פורים שמח ומבדח!