משחק אליפות ליגת הפוטבול בארה"ב, ה"סופר בול", הוא ערב של חגיגה גדולה בכל רחבי ארצות הברית, אולם לאמריקנים רבים אין איך ועם מי לחגוג.

חסיד חב"ד בשם מאיר קלמנסון, הידוע בערוץ היו-טיוב שלו בשם מאיר קיי, החליט לעשות מעשה למען אלו שלא מסוגלים לחגוג.

קלמנסון הסביר שעבור רוב האמריקנים הסופר-בול הוא "חג כמעט כמו חג ההודיה, קריסמס, ואפילו חנוכה... אנו חוגגים, שותים, ומקיפים את עצמנו בחברים ומשפחה. אבל לאלה שאין להם לאן ללכת, הבדידות ביום זה היא עוד יותר קשה".

אמר ועשה. קלמנסון טייל ברחובות העיר, זיהה "מועמדים" להזמנה, חייך אליהם והתיידד אתם. אז ביקש מהם להצטרף אליו לראות את המשחק וליהנות מאוכל חם ואוירה שמחה. הם נענו להפתעה בשמחה ובאו לחגוג את הצפייה יחד אתו במועדון מכובד בשדרה החמישית, בגג הצופה על כל העיר.

"החיים הם כמו גלגל", הסביר קלמנסון. "לפעמים אנחנו למעלה, ולפעמים אנו מוצאים את עצמנו יותר נמוך ממה שחשבנו שיכול להיות. שום דבר לא מובטח, ואף אחד לא יותר טוב מהשני. אין תחרות, ואין קו הסיום. כולנו באותה קבוצה במשחק, וכדי שנצליח, אנו חייבים לגבות ולעזור אחד לשני, לעבוד ביחד, ולהתקדם כאחד. לא תמיד זה עניין של כסף; יכול להיות שמילה טובה, קצת אוכל, משקה חם, ודיבור לבבי עושה הרבה יותר ממה שנראה לנו. עלינו לעשות מה שאפשר כדי להפוך את העולם הזה למקום יותר מואר - עולם חיובי יותר ומאושר יותר – והכל מתחיל ממך!".