טוביה צפיר מספר על פאר
טוביה צפיר מספר על פארצילום: דוברות אוניברסיטת אריאל

"מנציחים את הפאר של מני", כך נקרא האירוע לזכרו של השחקן ומגיש הטלוויזיה מני פאר ז''ל, שהיה גם מרצה בבית הספר לתקשורת באוניברסיטת אריאל.

לזכרו של פאר נחנכה כיתת לימוד ופינת הנצחה במתחם הרדיו בבית הספר. בין הנוכחים: השחקן והבדרן טוביה צפיר, מנכ"ל אגודת העיתונאים יוסי בר מוחא, נשיא אוניברסיטת אריאל פרופ' יהודה דנון ורקטור אוניברסיטת אריאל פרופ' מיכאל זיניגרד.

במהלך הטקס שודרה, בשידור חי, תכנית רדיו לזכרו והנוכחים זכו לשמוע במעט על פאר ממשפחתו: "הוא תמיד נהג לומר שהנישואים שלנו יצליחו כל עוד הוא יצחיק אותי, והוא הצחיק אותי כל הזמן", אמרה רעייתו קרני פאר. "הוא היה החבר הכי טוב שלי. הוא לא היה אבא, אלא מני, כפי שכולם הכירו אותו", אמר עופר פאר, בנו.

במהלך האירוע סיפרו סטודנטים מבית הספר לתקשורת על החוויה ללמוד מפאר ז''ל, ותיארו אותו כמקצוען וענו, שהיה מוכן לענות בכל עת וללוות אותם בכל מטלה ושאלה.

מני פאר ז"ל, מבכירי אנשי התקשורת בישראל, שימש כמרצה במסלול הרדיו של ביה"ס לתקשורת באוניברסיטת אריאל. מעבר לשיעורים המרתקים והיצירתיים שהעביר, הוא גם היווה מודל לחיקוי, חנך באופן אישי סטודנטים רבים ואף לקח חלק פעיל בפעילויות מגוונות אחרות של ביה"ס.

טוביה צפיר אמר באירוע: ''עברתי הרבה בתקשורת הישראלית, ואני יכול להגיד שמכל החברים והמיתוסים, הכי אהוב ואח לי היה מני".

ד"ר אילן תמיר, ראש בית הספר לתקשורת, נשא דברים במהלך האירוע: "ביה"ס לתקשורת באריאל הוא צעיר באופן יחסי, ונהפכנו למובילים משום שכבר מהרגע הראשון החלטנו ליצור גשר בין האקדמיה לתעשייה. מני היה הראשון שסייע לנו במהלך הזה ובאמת היום אנו גאים במרצים מהשורה הראשונה שמגיעים מתעשיית עצמה ומשתפים את הסטודנטים בידע ובניסיון שלהם. מני פאר היה האב טיפוס של המרצה שתמיד חיפשנו וזוהי זכות גדולה להגיד תודה קטנה לאיש גדול".