תחנת משטרה חדשה בעיר יפו
תחנת משטרה חדשה בעיר יפוצילום: דוברות המשטרה

תחנת משטרה חדשה נחנכה היום (חמישי) בעיר יפו במעמד רבה של תל אביב-יפו הרב ישראל מאיר לאו, השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, מפכ''ל המשטרה רוני אלשיך ומפקד מחוז ת"א ניצב משה (צ'יקו) אדרי.

התחנה בעיר יפו הוקמה לאור דרישה מצד התושבים לקבלת שירותי משטרה בסביבת ביתם.

השר ארדן ציין בדבריו כי הבסיס לדו קיום וצמצום פערים הוא קודם כל במתן שירותי משטרה איכותיים ובאכיפת החוק והסדר. ''אני גאה שאנו מחזירים עטרה ליושנה ופותחים מחדש את תחנת המשטרה של יפו שתיתן שירות טוב יותר לתושבים".

מפכ״ל המשטרה אלשיך אמר: ״תחנת משטרת יפו משרתת אוכלוסייה הטרוגנית המרוכזת בצפיפות ומתמודדת עם פשיעה, עבירות רכוש ואלימות, הפרות סדר ציבורי ועוד. כפועל יוצא השוטרים, הקצינים והמתנדבים עומדים בפני מבחנים מורכבים, ולא אחת מתמודדים עם אירועים הדורשים אורך רוח וסבלנות, לצד נחישות ואסרטיביות.

"בתכנית אמו״ן (אסטרטגיה, מניעה ומיקוד ניהולי), קבענו כי השיטור הקלאסי ימקד את הטיפול בהתאם לצרכי הציבור בתא השטח הנתון. הקמת התחנה משמעותה -הנגשה והתאמה ספציפית לצורך הקהילתי. המשטרה היא חלק בלתי נפרד מהקהילה ופועל מתוכה ומכוחה. כך ניתן יהיה לייצר נורמות של ציות לחוק, משימה הדורשת שותפויות וחיבור לקהילה".

אלשיך הוסיף כי פתיחתה של תחנת יפו מאפשרת למשטרה להתמקד ולתת לתושבים מענה איכותי ונגיש המותאם לבעיותיהם תוך חיבור לקהילה בהדדיות ושקיפות מלאה. "אין לי ספק כי פתיחת התחנה תוביל לעלייה בביטחון האישי ובאיכות החיים של התושבים וכן לחיזוק האמון במשטרה״.