רן בן שמעון, לא השלים 90 דקות
רן בן שמעון, לא השלים 90 דקותצילום: פלאש 90

בעוד שמאמן אחד זכה לשידרוג ופתח ברגל ימין את הבכורה שלו הערב (מוצאי שבת), מאמן אחר יצא מהמגרש כבר בדקה ה-58.

רן בן שמעון, מאמנה החדש של מ.ס אשדוד יכול רק לקנא בגיא לוזון שפתח את קדנציית האימון שלו במכבי חיפה מוקדם יותר הערב ברגל ימין, עם ניצחון על הפועל כפר סבא.

בן שמעון, שמונה למאמן אשדוד לאחר שפוטר לפני שבוע וחצי מבית"ר ירושלים, הורחק בדקה ה-58, במשחקו הראשון כמאמן אשדוד, ואת המשך המשחק נאלץ לראות מעט רחוק יותר מהספסל.

אשדוד של בן שמעון עלתה ראשונה ליתרון במשחק מול בני סכנין, כשבדקה ה-34 אור אינברום נגח עבורה את שער היתרון שהיה גם לשער היחידי במחצית הראשונה.

אל המחצית השניה עלתה סכנין נחושה הרבה יותר, וכבר בדקה ה-57 השוותה את התוצאה, עם שער חמישי ברציפות של עידן שמש הצעיר, שכבש מעמדת נבדל ברורה. בן שמעון כעס על קוון המשחק וכתוצאה מהתפרעותו הורחק מהספסל.

סכנין השתלטה על המשחק וניסתה לעשות מהפך עם שער נוסף, אבל כשלה בסיומת, ובסיום תיקו 1:1 בין השתיים, השמיני בתשעת המשחקים האחרונים בין השתיים.

איבוד נקודות קריטי לסכנין במאבקים על הפלייאוף העליון. אשדוד נותרת במאבקי התחתית עם משחק שישי ברציפות ללא ניצחון. אפקט חילופי המאמנים לא עשה את שלו.

במשחק נוסף הערב במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל, הפועל רעננה ניצחה 2:0 את בני יהודה תל אביב. אחרי שהובסה במחזור הקודם על ידי בית"ר ירושלים בתוצאה 0:4, הפועל רעננה התאוששה מהר אבל לא בשל יכולת גבוהה.

רעננה הצליחה לכבוש רק לאחר ששוער בני יהודה, זובאס הורחק בכרטיס צהוב שני, ושחר אמסלם הצעיר שהחליפו בעמדת השוער ספג כבר לאחר 10 שניות את שערו הראשון אי פעם בליגת העל, וכעובר 7 דקות נוספות ספג שער נוסף.

בני יהודה שלא הפסידה עד הערב בכל שלושת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, חוזרת למאבקי התחתית.