משה פייגלין
משה פייגליןצילום: מפלגת זהות

מפלגת זהות בראשות משה פייגלין מתחילה היום (ראשון) בחשיפת מועמדיה לפריימריז במפלגה שייערכו בעוד שבוע וחצי, במהלך ועידת ייסוד המפלגה ב-28 בפברואר.

הכלכלן גלעד אלפר, חבר הוועדה המייעצת של שר האוצר ומנהל מחקר מניות זרות באקסלנס נשואה, הודיע כי יתמודד בפריימריז של המפגלה.

בדף הפייסבוק שלו כתב אלפר: "למה זהות? אני מאמין שהמודל הליברלי הוא המודל המוסרי ביותר מבחינה כלכלית וחברתית. המודל הליברלי גם מוביל לשגשוג כלכלי שהוא מעל ומעבר למה שכל שיטה כלכלית אחרת מאפשרת. היסטורית, אין מדינה שבחרה במודל הליברלי ולא שגשגה ואין מדינה שהתרחקה מהמודל הזה ושגשגה לאורך זמן. 'זהות' היא המפלגה היחידה שתקרב את ישראל למודל הליברלי. זהו. ממש פשוט''.

את הפרק הכלכלי במצע של ''זהות'', כתב אלפר. ''אם ניישם 50% ממה שכתוב שם, מצבם של כלל אזרחי ישראל ישתפר דרמטית. אם ניישם את כל מה שכתוב שם, מדינת ישראל תהפוך לאחת המדינות העשירות בעולם. חד וחלק''.

יו''ר מפלגת ''זהות'' פייגלין בירך על הצטרפותו של אלפר למפלגה ועל החלטתו להתמודד בפריימריז: "גלעד אלפר הוא קול חשוב ורענן, בעל ניסיון רב והבנה מעמיקה בענייני כלכלה. יחד נצעיד את ישראל לעתיד טוב יותר בתחומים החשובים ביותר לאזרחי המדינה".