פעילי "זהות"
פעילי "זהות"באדיבות דוברות "זהות"

מפלגת ''זהות'' בראשות משה פייגלין תקיים ביום שלישי הקרוב את הוועידה הראשונה של המפלגה בהאנגר 11 בנמל תל אביב.

יו"ר ''זהות'' הבינלאומית, שמואל סקאט, אומר לערוץ 7 לקראת האירוע: "אנחנו על המפה, זו מפלגה רצינית חדשה שנכנסת לפוליטיקה הישראלית כדי להיות כאן הרבה שנים. מדובר כאן על מפלגה שהולכת להיות בהנהגת המדינה.

"אחרי השואו שראינו בוועידה של הרפובליקנים לפני כמה חודשים אתם תראו בשבוע הבא את הועידה שלנו. זה משהו שלא נראה כאן בארץ", משוכנע סקאט.

לדבריו, תנועת זהות תאפשר גם ליהודים בחו''ל להשתתף בפריימריז של המפלגה, "ארץ ישראל שייכת לעם ישראל, אפילו אם הם גרים בשיקגו או באוסטרליה. כולם הולכים אליהם לעשות שנורר אבל לא מוכנים לשמוע את קולם. אנחנו כן נותנים להם לבחור בפריימריז. יהודי חו"ל יוכלו להצביע עבור נציג בסוף כל עשירייה והנציג שלהם בכנסת יעסוק בקליטת עולים ובהבאת יהודי העולם ארצה".

סקאט אומר לערוץ 7 שב''זהות'' יש מקום לכל היהודים - דתיים ושאינם דתיים. "המוטו שלנו הוא מדינה חזקה, גאה ביהדות ובשורשים שמתנגדת לכפייה דתית ולכפייה חילונית. אנחנו בעד זהות, חרות ומשמעות.

"חשוב לנו להדגיש שאנחנו לא רק מדברים על עוד שמונים בתים בבית אל או באלון מורה, זה גם חשוב אין ספק אבל אנחנו מדברים על הנהגת המדינה, על חינוך יהודי לכל ילד יהודי בארץ. לכולם יש מקום בזהות".

סקאט מוסיף באופטימיות, ''למשה פייגלין יש כל הזמן חיוך על הפנים. אני מעריך שנהיה המפלגה הגדולה ביותר גם אם זה ייקח קצת זמן, אנחנו מוכנים לעשות את כל מה שצריך כדי לבנות את התשתית הנכונה להנהגת המדינה".