אוהדי הפועל תל אביב. למצולמים אין קשר לכתבה
אוהדי הפועל תל אביב. למצולמים אין קשר לכתבהצילום: פלאש 90

הכתובת הייתה על הקיר. מעולם לא ניצחה הפועל רעננה את הפועל ת"א. יתירה מכך, בכל חמשת המפגשים ביניהן שהסתיימו בתיקו, ארבעה מתוכם הסתיימו בתיקו 0:0.

הערב (מוצאי שבת), כשאריאל הרוש הדף את בעיטת העונשין מ-11 מטרים ואת הכדור החוזר מרגלי שחקני רעננה, בדקה ה-35, היה זה שקוף - גם הפעם רעננה לא תנצח את המשחק.

רעננה, שניצחה בשני משחקי החוץ האחרונים שלה יריבות לתחתית טבלת ליגת העל, אשדוד ובני יהודה, לא הצליחה לעשות זאת גם ליריבה האדומה מת"א, ואת המשחק איתה סיימה בתיקו 0:0 שהיה הנקודה התשיעית של האדומים מאז שהתפרקו והופחת ממאזנם תשע נקודות.

למעשה, התל אביבים עלו זמנית מקום אחד בטבלת הליגה, בדיוק עם מחיקת הנקודות שהופחתו ממאזנה. הכל פתוח עבורם.

המשחק הערב היה הפעם השלישית העונה ששתי הקבוצות נפגשות, כשמלבד העובדה כי גם בפעמיים הקודמות התוצאה עמדה בסיום על תיקו 0:0, הערב היה זה מפגש בין מנחם קורצקי וחיים סילבס, שיחד, כמאמן ועוזרו העלו את רעננה בסוף עונת 2012/13 אל ליגת העל. הערב, סילבס וקורצקי כנראה אחראים על הצלתה של קבוצה אחרת מירידת ליגה - הפועל תל אביב.

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל, נפרדו הפועל אשקלון ועירוני קריית שמונה בתיקו 1:1. אשקלון משיגה נקודה חשובה בדיוק בזמן, ומחזירה את האדומים מת"א אל המקום האחרון בטבלה.