יצחקי אחרי השער הערב
יצחקי אחרי השער הערבצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

בכדי להבין את ההבדל בין מכבי ת"א של העונה תחת אימונו של המאמן הגיאורגי שוטא ארבלדזה לבין מכבי ת"א שאחריו, צריך לראות את המשחקים מול היריבה העירונית הקטנה, בני יהודה.

בשני המפגשים הקודמים ביניהן העונה, ידה של הקבוצה הכתומה הקטנה משכונת התקווה הייתה על העליונה. הערב (מוצאי שבת), נקמו הצהובים, ניצחו את בני יהודה בתוצאה 0:2 ועל הדרך העפילו זמנית למקום הראשון בטבלת ליגת העל בכדורגל.

המכבים מתל אביב שידעו שניצחון יקרב אותם עוד קצת בדרך למהפך בטבלת ליגת העל וילחיץ את האלופה מבאר שבע שתשחק ביום שני, עלו בטירוף אל המשחק והגיעו אל שכרם כבר לאחר 10 דקות של משחק.

ברק יצחקי קיבל כדור נהדר מהברזילאי החדש, רובן מיקאל, ובשקט בעט כדור לפינה הרחוקה של ניקיטה חייקין, שוערם השני של הזהובים.

בהמשך המכבים נחלשו מעט, אבל לא אמרו את המילה האחרונה. ככה זה כשבשנה האזרחית החדשה, ניצחון של התל אביבים ללא שער של החלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון לא קרה.

קיארטנסון, מלך שערי הליגה, כבש את שערו ה-15 העונה ובפעם ה-12 מאז החלה שנת 2017, ומכבי תל אביב ניצחה 0:2 ועלתה אל המקום הראשון אותו היא תופסת יחד עם האלופה מבירת הנגב, עד ליום שני הקרוב.

הצהובים מת"א יכולים כעת להתרכז במשחק הגומלין שמחכה להם במסגרת רבע גמר גביע המדינה בכדורגל מול מכבי פתח תקווה. היתרון מהמשחק הקודם שעומד על 1:0 שביר בהחלט.