ארות בוקר בשדמות מחולה
ארות בוקר בשדמות מחולהצילום: החיים יפים

דניאל, מיכל והילדים לבית משפחת רוזנפלד הרימו את הכפפה. אם עד היום נסעתם ליישוב בו התעניינתם ותהיתם מה מהרחובות הוא הרחוב הראשי, היכן בית הכנסת "ואיפה בדיוק הילדים אמורים לשחק?" מהיום זה יראה אחרת.

משפחת רוזנפלד, המתגוררת בשדמות מחולה שבצפון הפסטורלי, מציעה למשפחות וזוגות המתעניינות בפרויקט ביישוב לבוא לסעוד איתם ארוחת בוקר ביתית במהלכה הם יקבלו סקירה מפורטת ככל הניתן על הקהילה, היישוב, האווירה ביישוב ואם תרצו – גם על החסרונות.

אם אתם אוהבי אופניים, הגעתם למשפחה הנכונה. דניאל, אב המשפחה, ייסד את "קבינט הדיווש" – קבוצת תושבים משדמות המקפידה על רכיבת בוקר בכל יום שישי. ביקור בבית המשפחה, ככל הנראה, יקנה לכם כרטיס כניסה לקבינט גם אם הזנחתם קצת את הרכיבה לאחרונה.

רוצים ליהנות מארוחת בוקר ללא עלות? הקליקו כאן

משפחת רוזנפלד משדמות מחולה
משפחת רוזנפלד משדמות מחולהצילום: החיים יפים

לפני שתגיעו, הנה קצת מידע על שמות מחולה: השירותים הקהילתיים ביישוב והאופי המיוחד שלו מהווים יתרון משמעותי למשפחות המתעניינות.

ביישוב תוכלו למצוא בתי כנסת, מקווה, ישיבת הסדר, גני ילדים, פעוטון, בית ספר, מרפאות, מגרשי ספורט, צרכנייה, מדרשה ליהדות, ובריכת שחייה.

באשר לפרויקט עצמו המוצע לרכישה. מדובר על בתים בני 148 מ"ר על מגרשים של חצי דונם במחירים מפתיעים.

הנוף הפסטורלי והמחיר לבית פרטי גרמו כבר לרחובות היישוב להתקשט ביותר מ- 360 ילדים ובני נוער ושדמות מחולה הופכת ליישוב משמעותי במצעד היישובים של המגזר.

תושבי היישוב שנרתמו למהלך השיווקי הציעו את ביתם לאירוח מלא בשבת ואכן זוגות ומשפחות מתעניינות הגיעו להתרשם וחלקם אף הספיקו להיקלט.

כעת, ניתן עדיין לבוא ולהתארח בבית "הרוזנפלדים" להבין את סיפור האהבה שנקרא "שדמות מחולה" ולמצוא בית אמיתי בקהילה אמיתית.

רוצים ליהנות מארוחת בוקר ללא עלות? הקליקו כאן