פייגלין: מחזירים את המדינה לעם

חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין, יו"ר מפלגת זהות, נאם הערב (שלישי) בפני אלפיים המשתתפים בוועידת המפלגה שנערכה בהאנגר 11 בנמל תל אביב.

פייגלין הציג את עקרונות המפלגה החדשה והתייחס לדוח המבצע על מבצע צוק איתן. "כולם מדברים על דו"ח צוק איתן, אבל מתעלמים מהעובדות הבסיסיות: הממשלה שלחה את החיילים אל הסמטאות הממולכדות כדי לא לנצח.

''מקבלי ההחלטות חששו מקריסת החמאס ולא חתרו באמת לנצח אותו, וכך השגנו תיקו מול ארגון טרור קיקיוני. למרבה הצער, אם המצב יימשך, בנינו ישובו ויישלחו לסימטאות עזה גם בסבב הבא", הזהיר פייגלין.

פייגלין התייחס גם לתוכנית המדינית שלו וקרא לסיים את הכיבוש, כלשונו: "נחיל את ריבונות מדינת ישראל בכל רוחב ארצנו, ונפתח את המדינה למען הדורות הבאים. זהות תשמור על זכויות האדם של תושביה, גם אלו שאינם יהודים. לערבים בשטחי יהודה ושומרון יוצעו אפשרויות שונות: המשך החיים כתושבי קבע, סיוע בהגירה לאלו המעוניינים בכך ואזרחות לאלו שיוכיחו נאמנות למדינת ישראל ויהיו שותפים בשמירה על ביטחונה".

פייגלין הדגיש בנאומו, "אנחנו נמצאים באירוע היסטורי, אירוע בו מתחילים להחזיר את המדינה לעם. מפלגת זהות מציבה סוף סוף חזון ברור למדינת ישראל".