שחר פאר. פורשת ממשחק
שחר פאר. פורשת ממשחקצילום: פלאש 90

הטניסאית הישראלית הבכירה ביותר שידע ענף הטניס הישראלי, שחר פאר, פורשת ממשחק. כך הודיעה הערב (שלישי) הטניסאית.

פאר שלשיאה הגיעה בחודש מרץ בשנת 2011, אז דורגה במקום ה-11 בעולם, שיחקה במשך 13 שנים בסבב העולמי, ובמהלך הקריירה זכתה ב-6 תארים אישיים ועוד שלושה תארי זוגות.

בשנתיים האחרונות סבלה הטניסאית בת ה-29 מפציעה כרונית בכתף ידה, ולאחר שניסיונות השיקום לא צלחו, החליטה זו להודיע על פרישה.

בחשבון הפייסבוק שלה כתבה הטניסאית כי זו אחת ההחלטות הקשות שהייתה צריכה לקחת בחייה. "לאחר 23 שנות פעילות שמתוכן 13 שנה הייתי שחקנית טניס מקצוענית בסבב העולמי, אני פורשת. הגעתי להחלטה זו בעקבות דלקת כרונית בכתף, שנמשכת מעל שנתיים, ולא מאפשרת לי לחזור ולהתחרות ברמות הגבוהות אליהן אני רגילה ומצפה מעצמי", כתבה פאר, "במקביל, איבדתי את התשוקה למשחק הטניס ולאורח החיים האינטנסיבי שחוויתי מגיל 6.5".

עוד כתבה הטניסאית כי היא לא מתחרטת לרגע על מה שעשתה. "אני מסתכלת לאחור עם חיוך ענק, מלאת אושר וסיפוק. גאה בהישגיי ובדרך בה ייצגתי בכבוד גדול את מדינת ישראל. אני רוצה להודות לכולכם על התמיכה האינסופית לה זכיתי בכל יום, בכול שעה ובכל מקום שהייתי ברחבי העולם".

הטניסאית שהצליחה להעפיל פעמיים לשלב רבע גמר יחידות ולגמר גרנד סלאם בטורניר הזוגות של אליפות אוסטרליה הפתוחה, תולה את המחבט.