חבר הכנסת אורן חזן מהליכוד נאם בכנסת לרגל יום העסקים הקטנים, סיפר על תובנותיו מהתקופה שבה ניהל דוכן שווארמה בעיר אריאל ומחה על עודף החקיקה לטובת העובדים שבפועל דווקא פוגע בהם.

"יש הרבה חברי כנסת חדשים שמאוד רוצים לעזור אבל אין להם את הידע הדרוש. אני רואה פה חוקים שמאבדים כל כיוון, יום חופש, יום מנוחה, ויום הנקה, ויום מסירה, ויום הנקה, ויום חיבוק ויום נישוק וחגיגה שלמה. חבר'ה, תתעוררו, מחר בבוקר בעלי עסקים לא ירצו להעסיק נשים", זעק ח"כ חזן.

"בעוונותי הרבים הייתה לי שווארמה", סיפר אריאל במליאת הכנסת. ''אומרים שזו שווארמה מספר 2 בארץ. קראו למקום באבא גריל בר. אחלה באבא שבעולם, אתה רוצה באבא בסבבה".

"כל בוקר הייתי פורס את הבשר, מטגן, מטבל, פורס את השיפוד, עומד 14 שעות על הרגליים. חותך, פורס, מגיש, חומוס, צ'יפס, סלט, אמבה. בשבילך לקחת, לארוז. אבל לצד האהבה של לתת בשפע, כי אוכל עושים באהבה או לא עושים בכלל, הזעתי בשווארמה ליד התנור החם אבל לא רק בגלל חום התנור", אמר חזן.

"הזעתי בגלל התקנות החדשות מול ביטוח לאומי, מול שוטף 30, שוטף 60, שוטף 90 ובסוף נשטף עם הרוח. אני כמי שהיה בעל עסק קטן צעיר מכיר את המצוקות שאנשים פה, חברי כנסת, לא מבינים. זה נופל על הכיס הציבורי. כל יום שאנחנו חושבים שאנחנו תורמים לעובדים אנחנו גוזלים ליוקר המחיה. אם לא נעצור – נמצא את עצמנו בהתמוטטות של העסקים", אמר.