אוהדי בית"ר. יפגעו בסיכויים להשיג כרטיס לאירופה? (ארכיון)
אוהדי בית"ר. יפגעו בסיכויים להשיג כרטיס לאירופה? (ארכיון)צילום: פלאש 90

מכה קשה לבית"ר ירושלים. הקבוצה הירושלמית שתארח הערב (שני, 21:00) את מכבי חיפה באצטדיון טדי שבבירה, למשחק במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל בכדורגל שיקבע את עתיד הקבוצות בפלייאוף העליון, תעמוד לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

הירושלמים שנמצאים במאבק להשיג את המקום השלישי בטבלת הליגה, המקום ממנו מעפילים בסיום העונה למפעל הליגה האירופית היוקרתי, עשויים לספוג עונש קשה של הפחתת שתי נקודות ממאזנם, זאת בשל קריאות גזעניות שהושמעו במהלך משחק הגביע מול קריית שמונה בשבוע שעבר.

כזכור, כנגד הירושלמים עומד עונש על תנאי של הפחתת שתי נקודות ממאזנם, בגין קריאות גזעניות בעבר, ואחרי שהצליחה להתחמק מהפעלת העונש רק לפני שבועיים, נראה שהפעם לא תצליח לחמוק מכך שוב.

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף החליט להעמיד לדין את הירושלמים בשל התפרעות אוהדים וקריאות גזעניות, כשבדו"ח השיפוט של משקיף משחק רבע גמר הגביע מול קריית שמונה בשבוע שעבר, צויין כי אוהדי בית"ר קראו "שימותו הערבים" במהלך המשחק.

לזכות הירושלמים תעמוד העובדה כי שופט המשחק, זיו אדלר, לא הבחין בקריאות הללו ולא ציין אותן בדו"ח השיפוט שלו, אך עקב הופעתן בדו"ח המשקיף תגיע הקבוצה הירושלמית לבית הדין ביום רביעי הקרוב.

האם ממאזנם של הירושלמים יופחתו שתי נקודות? אם כן, תהיה זו מכה קשה עבורם במאבק על הכרטיס לאירופה.