אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: ISTOCK

תחנת המוזיקה גלגלצ מעמיקה את הנוכחות בדיגיטל ומשיקה היום (שלישי) שש תחנות מוזיקה חדשות, 24 שעות ביממה, בלי חדשות ובלי הפרעות.

התחנות החדשות של גלגלצ הן למעשה תחנות רדיו "עצמאיות" ובדומה לרדיו המוכר, המאזין מקבל בכל פעם רצף שירים חדש, שאינו דומה למה ששמע בשעה הקודמת או שישמע בשעה הבאה.

כך נוצר רצף שירים שהוא מגוון מאוד ודינאמי, בניגוד לרשימות שירים קבועים (סטים) שמנגנות את אותם השירים ובאותו סדר. המאזין רק בוחר את הז'אנר המועדף עליו, ונותן לעורכי המוזיקה המנוסים של גלגלצ לעשות את הקסם שלהם.

לתחנות החדשות ניתן להאזין באמצעות היישומון-אפליקציה הרשמית של גלצ וגלגלצ, במכשירי אייפון ואנדרואיד, ובאתר גלגלצ. לאלו שהאפליקציה כבר מותקנת אצלם, נדרש לעדכן את גרסת היישומון-אפליקציה לגרסה הנוכחית.

מפקד גלצ ירון דקל ומנהל גלגלצ נדב רביד, מסרו כי "התחנות החדשות שהשקנו היום, הן נדבך נוסף בשירות שאנו מציעים לציבור המאזינים הגדול של התחנה. ההווה והעתיד בדיגיטל, ואנו מציעים עכשיו את כל האיכויות של גלגלצ, במוצר חדש שמתאים לכל אחד לפי העדפתו המוזיקלית וללא הפרעות – רק מוזיקה מצוינת שתלך איתו לכל מקום ובכל עת. נמשיך להוביל גם בדיגיטל ולהיות תחנות המוזיקה הפופולריות והרלוונטיות ביותר".