לא מבין אותם. ח"כ דודי אמסלם
לא מבין אותם. ח"כ דודי אמסלםצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ועדת הפנים, ח"כ דוד אמסלם (הליכוד) מברך על העברתו בקריאה שניה ושלישית של החוק למניעת כניסה לישראל של אזרחים לא ישראלים שפועלים למען תנועת החרם על ישראל.

בראיון לערוץ 7 הוא אומר שהחוק הוא מוסרי וצודק, "אדם שקורא לחרם על ישראל ועל האקדמיה ומכפיש אותנו על לא עוול בכפינו לא צריך להיכנס לישראל. ואני מדבר על כאלה שעושים את זה בריש גליי בראיונות ובכלי התקשורת בעולם אנשים שמכפישים אותנו בלי הרף".

ח"כ אמסלם תמה על התנגדות אנשי השמאל לחוק, "מילא שהח"כים הערבים תומכים במחרימים, אבל הופתעתי שחלק מחברי העבודה והגדילה לעשות יו"ר מרץ זהבה גלאון שאמרה שהיא בעצמה לא קונה מוצרים מיו"ש ואם היא רואה משהו שמיוצר בכפר אדומים היא לא קונה, זה מצער אותי וכואב לי שככה יהודי מתנהל. אני מניח שאם אנחנו לא היינו רוכשים מוצר של ערבי כל המדינה הייתה מזדעקת".

יו"ר ועדת הפנים, ח"כ אמסלם שהציג את הצעת החוק, מוסיף עוד, "יש דבר בסיסי ויסודי: מי שמשפיל אותי אני לא נותן לו להיכנס אלי הביתה. יש לנו כבוד, מי שמעליב אותנו אנחנו מגיבים. החוק הזה הוא בסיסי. אנחנו לא נגד ביקורת לגיטימית. אין קשר בין זה לבין לקרוא לחרם על מדינת ישראל, שזו חציית קווים אדומים."