גרגורי ורגאס, הערב. המצטיין במשחק
גרגורי ורגאס, הערב. המצטיין במשחקצילום: נמרוד גליקמן, מנהלת הליגה

מכבי חיפה סגרה סיבוב נוסף בליגת העל עם חמישים אחוזי הצלחה, אבל עם מומנטום מצויין לקראת סוף הסיבוב. הערב (ראשון) היא גברה על הפועל אילת 72-81.

חיפה נהנתה ממשחק מצויין של גרגורי ורגאס, כשלצידו קווין פינקני נתן משחק מצויין. וויל גרייבס צלף מכל כיוון וגם לעמית שמחון הישראלי היו רגעים מצויינים.

דווקא אילת היתה זו שפתחה טוב יותר ועלתה ליתרון 13-4. חיפה לחצה על הדוושה ונצמדה, אבל אילת המשיכה לנסות ולברוח וירדה בתום הרבע הראשון כשהיא מובילה 25-18.

ברבע השני הציגה חיפה את עמית שמחון, שעלה לשחק עם זריקה, אבל זה לא ממש הורגש. שתי שלשות וסל שדה צימק את הפער האילתי, והאורחים איבדו עוד ועוד כדורים. אבל היתרון נשאר בצד של אילת שהובילה גם במחצית 39-36.

גרגורי ורגאס ירה שלשה מדוייקת בפתיחת הרבע השלישי והישווה, אבל אילת, בזכות דקות טובות של רפי מנקו שוב עלתה ליתרון. אבל ורגאס היה בלתי ניתן לעצירה, והיתרון עבר לצד הירוק והרבע השלישי הסתיים ביתרון 55-58 לחיפאים.

אילת נתקעה ברבע הרביעי, וחיפה נהנתה בעיקר מורגאס וגרייבס שסגרו עניין וניצחו את המשחק.

למכבי חיפה קלעו: ורגאס 23 (4 אסיסטים, 3 חטיפות), שמחון 21, פינקני 13 (6 ריבאונדים), דיברתולומיאו 12 (6 ריבאונדים, 7 אסיסטים, 7 חטיפות), גרייבס 11, בלייזר 1.

לאילת קלעו: מילבורן 23, קולמן 14, דניאלס 13 (9 ריבאונדים), מנקו 8, ניסים 6, באקנר 4 (7 ריבאונדים), הנרי 4 (7 ריבאונדים, 7 אסיסטים).

במשחק נוסף שנערך הערב, גברה הפועל גלבוע-גליל על עירוני נהריה בחוץ 73-72, במשחק שהיה צמוד עד לרגע האחרון.