הילדים בכנסת
הילדים בכנסתצילום: ללא קרדיט

מסיבת פורים ייחודית נערכה במשכן הכנסת ל-50 ילדים חולי סרטן, ביוזמת חבר ועדת הרווחה והבריאות בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי ויו"ר השדולה למען ילדים חולי סרטן ח"כ איציק שמולי ובשיתוף ארגון 'לב מלכה'.

עשרות הילדים הגיעו למשכן הכנסת והשתתפו בסיור מרתק בהדרכת אגף המבקרים. לאחר מכן הגיעו לחדר ישיבות רחב ידיים שהוקצה לטובת מסיבת פורים,

ח"כ מלכיאלי פתח את מסיבת הפורים בדברי ברכה לחברי הכנסת אשר הקדישו מזמנם החשוב והגיעו להשתתף במסיבת הפורים כדי לעלות חיוך על פני הילדים החולים ולתמוך בהתמודדות הקשה שלהם עם המחלה.

יו"ר השדולה למען ילדים חולי סרטן בכנסת ח"כ שמולי בירך את הילדים שהגיעו למסיבת פורים בכנסת. "אסור לשכוח את ההורים המתמודדים בצורה מפעימה עם ילדיהם. אני מאחל לכם בהצלחה. אנחנו תמיד בשבילכם ולמענכם", אמר.

ח"כ עמיר פרץ סיפר לנוכחים שאת הפעילות הענפה של ארגון 'לב מלכה', הוא מכיר מזה שנים. "עוד בימי כשר הביטחון לפני כעשר שנים אירחתי את ילדי הארגון בלשכתי במשרד הביטחון להדלקת נרות חנוכה. אני מצדיע על הפעילות שלכם ואשמח לסייע בכל דבר ועניין", אמר ח"כ עמיר פרץ ליו"ר ארגון 'לב מלכה' הרב אהרן אברמן.

הרב אברמן הודה לחברי הכנסת שטרחו והגיעו לשמוח עם הילדים החולים המתמודדים מידי יום ביומו עם המחלה הקשה. לאחר מכן, הקריא את תעודות הוקרה שניתנה לחברי הכנסת מיכאל מלכיאלי ואיציק שמולי על היוזמה הברוכה לערוך מסיבת פורים בכנסת, ובה נכתב: "תעודת הוקרה מוענקת על עמידתכם לימין חולי הסרטן בישראל וארגון 'לב מלכה' בפרט. תודה מעומק הלב על שהחזרתם להם את הצבע ללחיים ואת החשק לחיות ולהמשיך להילחם".