סיגלית בצלאלי
סיגלית בצלאליצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

חוקרי המשטרה עצרו אישה כבת 36 בחשד למעורבות בגניבת מכשיר הטלפון הסלולרי של אמה של הילה בצלאלי ז"ל ובו תמונותיה של בתה. היום תובא החשודה להארכת מעצרה.

לפני כשבועיים הגישה סיגלית, אמה של הילה בצלאלי ז"ל, תלונה במשטרה בגין גניבת מכשיר הטלפון הסלולרי שלה ובו תמונותיה של בתה.

יומיים לאחר הגשת התלונה עצרו חוקרי המשטרה חשודה, תושבת ישוב הסמוך לירושלים כבת 36, אשר הובאה לחקירה בתחנת הראל ובהמשך בוצע חיפוש בביתה על פי צו של בית המשפט. לאורך חקירתה הכחישה את המיוחס לה, ובסיום החקירה שוחררה בתנאים.

עם התקדמות החקירה, איסוף הממצאים ומכלול הראיות, עכבו חוקרי המשטרה בעל חנות סלולר במזרח ירושלים שבחנותו אותר המכשיר. מחקירתו עלה כי כמה ימים קודם לכן הגיעה החשודה עם בתה, והשתיים ומכרו לו את המכשיר.

אתמול (רביעי) עצרו כאמור חוקרי המשטרה את החשודה שנחקרה בגין גניבה, קשירת קשר לביצוע עוון והחזקת רכוש החשוד כגנוב, ועכבו לחקירה את בתה בת ה-16. בחקירתן הכחישו המיוחס להן. בסיום שוחררה הנערה בתנאים והחשודה תובא הבוקר בפני בית משפט השלום בירושלים להארכת מעצרה. החקירה נמשכת.

מפקד תחנת הראל, סנ"צ שי נחמן, ציין כי "מדובר באחת החקירות המורכבות והרגישות שנגעו ללבם של כלל שוטרי התחנה. מיד עם קבלת התלונה התחלנו בחקירה מאומצת תוך עדכון וקשר שוטף עם המתלוננת. ריכוז המאמץ החקירתי הוביל למעצר חשודה נגדה נפעל למיצוי ההליך הפלילי".