עו"ד איתמר בן גביר
עו"ד איתמר בן גבירצילום: אלירן אהרון

עו"ד איתמר בן גביר מטיח הבוקר (חמישי) ביקורת חריפה בעיתונאי דן מרגלית בעקבות התייחסותו של מרגלית לפסק דינו של השופט דרורי בעניינו של נער יהודי שזרק בקבוק תבערה.

מרגלית צייץ בחשבון הטויטר שלו, "השופט דרורי, שפסקי הדין שלו בעייתים, זיכה יהודי שהשליך בקבוק תבערה. לפלסטינאי אין סיכוי כזה. מקווה שהפרקליטות תערער".

בתגובה כתב בן גביר למרגלית, "אם היית טורח לקרוא את פסק הדין היית מגלה שלא זיכה אלא לא הרשיע (יש הבדל) ובטיעונים לעונש נסמכתי על פסיקות של השופט דרורי באשר לנערים ערבים....".

בשיחה עם ערוץ 7 אומר עו"ד בן גביר כי יש עיתונאים שבד.נ.א. שלהם לתקוף פסקי דין של בית משפט מבלי לקרוא אפילו מילה אחת, "בטיעונים לעונש נסמכתי על החלטות שונות של השופט דרורי שקבע שאין להרשיע קטינים ערבים שידו אבנים לאחר שעברו תהליך שיקום והביעו חרטה, אלא שדן מרגלית לא קרא אפילו לא שורה מתוך גזר הדין הרחב היקף ולכן הגיב בשטחיות".

באשר לסיכויי הערעור של הפרקליטות, מבקש עו"ד בן גביר לעדכן את דן מרגלית, כי מועד הערעור תם, "זו הסיבה שהסיפור הזה יצא לתקשורת עכשיו, למרות שעברו כחודשיים מאז גזר הדין אלא שמרגלית לא בקי גם בפרטים אלה, ואני לא מאשים אותו, הוא פשוט לא בקי בחומר".