לא שקט בנבחרת ישראל
לא שקט בנבחרת ישראלצילום: פלאש 90

שוב לא שקט. נבחרת ישראל ממשיכה ללקק את הפצעים בעקבות התבוסה לנבחרת ספרד. גם אחרי חזרת הנבחרת הישראלית מהמשחק במסגרת המחזור החמישי במוקדמות מונדיאל 2018, ממשיכים אלה להגיב לאירועים סביב המשחק.

לא מעט ביקורות עסקו במאמן אלישע לוי ובסגל השחקנים שהרכיב להתמודדות מול אלופת העולם ואירופה לשעבר.

מי שהעבירו גם הם ביקורת על מאמן הנבחרת הישראלית, אלו לא אחרים מאשר שני שחקני הסגל המורחב, השוער אריאל הרוש והחלוץ תומר חמד.

היום (שני) הודיע מאמן הנבחרת לוי כי החליט להדיח את השניים מסגל הנבחרת.

בהודעה מטעמו נכתב כי "ב-48 השעות האחרונות הרשו לעצמם שני שחקני הנבחרת, אריאל הרוש ותומר חמד, להשמיע ביקורת פומבית, בה בצד התסכול האישי שהביעו הייתה גם ביקורת לא מקובלת כלפי הדרג המקצועי והחברים לחדר ההלבשה ופגיעה במרקם החברתי של הנבחרת".

לוי התפלא שהשניים מעזים להביע ביקורת כלפי דקות המשחק שלהם בנבחרת, דבר אותו לא היו מעזים לעשות כלפי מאמני קבוצתם. "מי שאינם מעזים להביע ביקורת קלה שבקלות בקבוצתם על שיקולי המאמן והדקות שניתנות להם, מוטב שיזהרו שבעתיים בכל הקשור לנבחרת ישראל. הבהרתי כי בכל מקרה בו תהיה התנהגות שאינה הולמת שחקן נבחרת יתקבלו ההחלטות הנדרשות".

"לפיכך, אני משעה את הרוש וחמד מנבחרת ישראל ומפעילותה לקראת משחק הידידות מול מולדובה (6.6) והמשחק מול אלבניה (11.6). חזרתם האפשרית לנבחרת תיבחן רק לאחר מכן".