לא מפחד מבחירות. משה גפני
לא מפחד מבחירות. משה גפניצילום: יצחק הררי, פלאש 90

על רקע המתיחות הפוליטית הבהיר הבוקר (שני) יו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני (יהדות התורה) כי סיעתו אינה חוששת מהליכה לבחירות.

"אנחנו לא מאמינים שבחירות זה הדבר הנכון", אמר במהלך דיון בוועדת הכספים, "אבל אנו לא חוששים מכך ואם צריך – נלך שוב לבוחר... אין לנו בעיה ללכת לבחירות, להיפך, אולי זה אפילו גם ייטיב איתנו על פי הסקרים".

בדבריו התייחס לדיווחים בליל אמש שלימדו על התנגדות הסיעות החרדיות להליכה לבחירות בעת הנוכחית. "אני מבקש להודיע, היות והצטייר ביומיים האחרונים כאילו המפלגות החרדיות נגד הליכה לבחירות, אז אני רוצה להודיע שאנחנו לא נגד הליכה לבחירות. אנחנו לא נגד, אנחנו לא הולכים להיות השעיר לעזאזל".

"אמרנו את דעתנו, אנחנו סבורים שמדינה כמו שלנו שנמצאת באתגרים כל כך גדולים ובעיות כל כך קשות שתלך לבחירות בגלל נושא של רשות השידור והתאגיד הציבורי, אנחנו חושבים שזה מעשה חסר אחריות אך יחד עם זאת אנחנו האחרונים שמפחדים מבחירות", הסביר גפני.

גם עמיתו לסיעה ח"כ אורי מקלב הסביר כי הליכה לבחירות בעת הנוכחית אינה נכונה ותלה את המתיחות הפוליטית בחקירותיו של ראש הממשלה.

"נתניהו כנראה מבין שהחקירות יסתיימו לא טוב והוא מעדיף ללכת לבחירות וכך לסיים את כהונתו בכבוד", אמר מקלב בראיון ל'קול חי' והוסיף כי על פניו אין מקום לבחירות. "אין סיבה לבחירות כי כל תוצאה פוליטית אחרת תהיה לא טובה בעבורו".