כנס "מעוף" בקרני שומרון, אמש
כנס "מעוף" בקרני שומרון, אמשצילום: ללא קרדיט

עשרות בעלי עסקים מרחבי השומרון הגיעו אמש (ב') לכנס מיוחד של ''מעוף'' במתנ"ס קרני שומרון.

אלי היומן, מנהל סניף ''מעוף'' בעיר אריאל מטעם הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים של משרד הכלכלה, הסביר אלו כלים משרד הכלכלה ומעוף מעמידים לרשות היזמים: החל מייעוץ פרטני מסובסד וקורסים מקצועיים ועד פרויקט "ישראל דיגיטלית", המאפשר להקים אתר אינטרנט למסחר מקוון ולקבל החזרי הוצאות מהמשרד לשוויון חברתי.

"אנחנו נמצאים רגע לפני חג החירות, אנשים טועים לחשוב שחירות זה 'סתלבט' וחופש בלתי מוגבל. זה לא נכון. חירות זו היכולת שלנו לבחור בכל רגע נתון מה לעשות. ואם בחרתם לעשות שינוי ולהפוך משכירים לעצמאים, אנחנו כאן כדי ללוות אתכם בתהליך".

בהמשך הכנס נהנה הקהל מהרצאה מיוחדת מפי יועצת השיווק מיכל שרגיל בר-סירא, אשר נתנה טיפים מעניינים לשיווק למתחילים - איך לשווק ללא עלות, כיצד לייצר פוסטים ויראליים, למי כדאי לייצר סרטונים ולמי מומלץ לפתוח בלוג.

למידת שיטות השיווק היא חיונית לעסקים ביהודה ושומרון שנתקלים לעיתים בחרם האירופי, קושי להגיע לקהל לקוחות רחב ועוד.

בסיום הכנס, אנשי ''מעוף'' באריאל הודיעו כי ירחיבו את פעילותם גם לקורסים בקרני שומרון, לנוחות היזמים באיזור ולרווחת העסקים המקומיים.

ראש מועצת קרני שומרון, יגאל להב, אמר כי "קרני שומרון נמצאת כעת בתנופת בניה אדירה. לצד הבניה, אנחנו פועלים כל הזמן להגדלת שטחי המסחר במועצה ומקדמים בברכה כל מיזם במטרה לייצר מקומות עבודה והכנסות, כמו גם שיתופי פעולה עם הפלשתינים. דלתי תמיד פתוחה ליזמים ולרעיונות חדשים, ואני אסייע לכל בעל עסק שמעוניין להקים מיזם מכל סוג בקרני שומרון".