חינם בחול המועד
חינם בחול המועדצילום: אורבן פלייס

לאלה מכם שצפויים לעבוד בחול המועד פסח, צפויה כבכל שנה חוויה עם רגשות מעורבים.

מצד אחד, הרצון להיות עם המשפחה והחברים גובר, ומצד שני, רוב התעשיות והענפים פועלים במתכונת חלקית. כך שללא ספק העבודה במהלך החג אינה רגילה ולעיתים אף מאתגרת.

על מנת לשכך מעט את המחשבה הזו ולקהל על העובדים, חברת ''אורבן פלייס'' אשר מפעילה חללי עבודה משותפים בלב תל אביב, החליטה לצאת ביוזמה מיוחדת בחול המועד פסח; מקום עבודה בחינם.

מדובר על פתרון טוב לאנשים שאינם לקוחות של החברה ומחפשים לוקיישן נוח ומרכזי לעבודה ולפגישות עסקיות. "סטארטאפיסטים, מעצבים או אנשי מקצוע אחרים שרוצים לקיים פגישה בתל אביב או לעבוד מוזמנים להגיע אלינו בחול המועד".

באורבן מסבירים את הצעד, גם מתוך רצון להקל על הקבוצות המסורתיות בישראל, שכן, אנשים שנוהגים להתארח בבתי קפה ולעבוד עם לפטופ בפסח בדרך כלל חוששים מבעיות בכשרות, "הפתרון הזה שאנחנו מציעים טוב לא רק לאנשים שמחפשים מקום חינמי, אלא גם לאנשים ששומרים על כשרות, שכן במיוחד לפסח אנחנו מבצעים פעולות מחמירות לעניין הכשרת החללים לחג".

החברה נערכת בימי אלה ממש לקראת פתיחת הסניף השלישי והגדול שלה, במגדל שלום בתל אביב שגודלו מוערך בכ-3000 מ"ר. המבצע המדובר של עמדת עבודה חינם נערך בסניף הפופ אפ שלה בקומת הקרקע של מגדל שלום, והוא תקף לכל אדם באיזה יום שייבחר בחול המועד פסח.

אגב, בימי חול רגילים עלות העמדה היא 50 ש''ח. המתחם פתוח כל יום משעות הבוקר ועד 22:00 בלילה. "אנחנו מזמינים את הציבור הרחב ליהנות מאווירת עבודה בוטיקית. אם כבר לעבוד בחול המועד אז לפחות בקרבת אנשים טובים ואפשרות לפתח נטוורקינג".