קנגורו
קנגורוצילום: ISTOCK

פסטיבל החוויות "טבע החיות" בגן גורו ניר דוד מציע מגוון מתחמים ועמדות פעילות המופעלות ע"י שחקנים סביב התנהגות ויכולות בעלי החיים, בתנועה, קולות וצבעים.

בכניסה לגן יקבלו הילדים את מפת "חוקר הטבע" המשולבת בחידות, בעזרתה ובעזרת דמויות שונות, יעברו בין מתחמי טבע שונים ויחוו יצירה ומשחק.

במתחם התנועה יעברו המבקרים מסלולי קפיצות של סוגי קנגורו שונים, הליכה על קורה כמו קואלה, זחילה מתחת לרשת חבלים כמו נחש ומתקן הממחיש איך זה מרגיש כשמנסים ללכת במאונך כמו זיקית או חרק.

במתחם הקולות הילדים יטילו קובייה גדולה שעל כל אחת מפאותיה דמות של בע"ח אוסטרלי ויצטרכו לחקות את הקולות באמצעות מערכת הגברה, לשלב את הקולות בסיפור ועוד.

אמנם עכשיו פסח אבל אפשר גם להתחפש לחיות. במתחם האיפור הילדים יתאפרו בצבעי הסוואה ויוכלו להצטלם כשראשם בתוך דמויות שונות.

במתחם העטלפים מדגמים באמצעות בריכת מים כיצד גלי הקול נעים באוויר, כיצד עטלפים מתמצאים בסביבה וכיצד בעלי חיים אחרים עושים זאת.

במתחם תאטרון הבובות תתקיים הפעלה בעזרת בובנאי ותאטרון בובות. ההפעלה תעסוק בהתנהגות בעלי חיים, המיתוסים עליהם (נחש ערמומי, קואלה עצלנית וכו') לבין המציאות ותינתן הזדמנות לילדים להתנסות ולהביע את עצמם.

ועכשיו גולשי ערוץ 7 יכולים לזכות בכרטיסים לפסטיבל ולגן גורו. הוסיפו את פרטיכם והצטרפו להגרלה

10 כרטיסים יחולקו לגולשי ערוץ 7 המשתתפים בהגרלה. רוצים לזכות?

קרקס אביב בחמת גדר

"קרקס פלורנטין" בחמת גדר מבשר את בוא האביב בימים עמוסי פעילות מרהיבה ברחבי הפארק, הפקה יוצאת מגדר הרגיל תשלב אווירה חגיגית, מופעי רחוב, אומני שטח ומופעים מתחלפים לצד מפגש עם תנינים, מופע תוכים, מרחצאות ואפשרויות לינה לכל המשפחה ממלון בוטיק ועד אוהל קמפינג.

המתחם כולו ישנה את פניו וילבש צבעי אביב, מרחצאות המים הטרמו-מינרליים בחמת גדר יהפכו לזירת קרקס דינאמי וססגוני. אומני הקרקס יפגינו יכולות יוצאות דופן ברחבי האתר, לצד פעילויות לילדים ומופעים ייחודיים, אינטראקטיביים, בעלי אופי התנסותי וחלקם לצפייה בלבד.

במתחם הכניסה כבר יחל הקסם, דמויות תוכי ותנין מרהיבות ודמויות ססגוניות על קביים בגובה ארבעה מטרים יקבלו את פני הבאים. על טרמפולינה אולימפית בסמוך לכלוב הקופים, יוקם "מייצג הקופים", אקרובטים בדמויות קופים יטריפו את הקהל. במתחם מופעי התוכים, יוקם מיצג תוכי אנושי בלבוש מרהיב.

באמפיתיאטרון הישן יתקיימו מופעים אוויריים מתחלפים. שביל התנינים יהפוך ל"שביל הפחד", דמויות מפחידות יטילו אימה על העוברים והשבים, בסרט, קול, תאורה ותנועה. במתחם סדנאות הקרקס ילמדו המבקרים ללכת על חבל, על קביים וג'אגלינג אינטראקטיבי חוויתי.

במרחצאות יוצב מייצג פסלים רומים בתנועה, בשיווי משקל ובאש. את מלוא תשומת הלב יגנוב המופע המרכזי – "בין שמים למים" אקרובט, יהלך על חבל דק בין שמים למים מעל המרחצאות, ייסע על אופניים ואף יכסה את עיניו. כזה שואו טרם נראה במרחצאות מימי הורדוס!

מתי: חופשת חג הפסח , ימים רביעי עד ראשון 12-16.4

שעות פעילות: 10:00-13:00,16:00-19:00. (מתאים לכל המשפחה)

להזמנות : 6393* באתר www.hamat-gader.com דף הפייסבוק "חמת גדר"

20 כרטיסים יחולקו לגולשי ערוץ 7 המשתתפים בהגרלה. רוצים לזכות?

חמת גדר
חמת גדריח"צ

פסטיבל הקרפיון בפארק הדיג מעיין צבי

פסטיבל הקרפיון ה- 13 יערך בפסח בין התאריכים 9-17.4.17 בפארק הדיג מעיין צבי ויפתח את עונת האביב והדיג.

מנתונים של פארק הדיג מעיין צבי ,עולה כי בישראל צורכים כחמשת אלפים חמש מאות טון דג קרפיון חי וכאלף מאתים טון דגים לתעשיה .

הקרפיון נחשב לדג הטרי הנצרך ביותר בחגי ישראל . מנתונים של ארגון מגדלי הדגים עולה כי : 35-40% מהקרפיונים הטריים נמכרים בפסח וראש השנה.המשמעות היא שהוא דג מסורתי ומצוי במטבח של כל עדות ישראל.

לקרפיון תדמית של דג שמן אך בשנים האחרונות התזונה של הקרפיון מבוקרת והוא מכיל 6-6.5% שומן בלבד.

פארק הדיג מעיין צבי מציע לרשות המבקרים ,עמדות פיקניק ומנגל בחיק הטבע וכן מתחם קמפינג , ניתן להביא אוהל מהבית או לשכור אוהלים ומזרונים במקום.

שעות פתיחה :בכל ימות השבוע בין השעות 8:30-17:00

מחיר כניסה –50 שקלים למבוגר/ילד .

טלפון להזמנת קמפינג – 0723932113, כניסה לקמפינג משעה 15:00 ועד 17:00 למחרת.

טלפון – 050-7566600, הכניסה לפארק הדיג-מכביש 4 מול משטרת זיכרון יעקב לכוון חוף הים. – WWW.FISHING-PARK.CO.IL , כתובת ב- WAZE – "פארק הדיג מעיין צבי"

ארבעה כרטיסים משפחתיים לחמש נפשות יחולקו לגולשי ערוץ 7 המשתתפים בהגרלה. רוצים לזכות?

פסטיבל הקרפיון בפארק הדיג מעיין צבי בפסח
פסטיבל הקרפיון בפארק הדיג מעיין צבי בפסחעופר שנער