אוהדי בית"ר ביציע (ארכיון)
אוהדי בית"ר ביציע (ארכיון)צילום: באדיבות האתר הרשמי של הקבוצה

שוב קריאות גזעניות ביציעי בית"ר ירושלים, האם שוב יופחתו ממאזנם שתי נקודות?

במהלך המשחק הערב (מוצאי שבת) במסגרת המחזור ה-29 בליגת העל בכדורגל, שהתקיים באצטדיון טדי שבבירה בין בית"ר ירושלים לבני סכנין, שוב נשמעו קריאות גזעניות מיציעי הירושלמים.

במהלך המחצית הראשונה במשחק, כשהתוצאה עמדה על תיקו 0:0, החלו מיעוט קטן של אוהדים בית"רים לשיר את השיר שמכוון לעבר סכנין, הנושא את המילים "שיישרף לכם הכפר". כנגד שיר זה יצא הבעלים אלי טביב במלחמה, ונראה כי מלחמתו נשאה פרי כשאלפי האוהדים הנוספים שנכחו במגרש השתיקו את חבריהם עם שריקות בוז צורמות.

נראה כי הירושלמים לא צפויים להגיע לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות אותם קריאות, שכן רק לפני חודשיים דרש הבעלים הירושלמי טביב מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל להכניס את מילות הישר אל תחת קטגוריית קריאות גזעניות, דבר שאלה סירבו לו כשטענו כי אין משמעות הדבר היא גזענות.

כזכור, רק לפני שבוע איים טביב כי אם יושמעו שוב קריאות גזעניות ביציעי הקבוצה הבית"רית, יורה הוא מיידית לשחקניו לרדת מכר הדשא , איום שנמנע בעקבות התערבותו של השר לביטחון פנים גלעד ארדן שהבטיח כי יטפל בתופעה הפסולה.

טביב עצמו הגיב לאחר המשחק לקריאות שנשמעו מהיציעים הערב, כשאמר כי הוא רוצה לשבח את התנהגות הקהל הערב. "רוב הקהל הגיב בשריקות בוז צורמות למיעוט אשר מנסה בכל כוחו לקלקל ולפגוע במועדון", אמר טביב שהוסיף כי "לשמחתנו, רוב הקהל מבין ומפנים את התהליך בו אנו נמצאים, לא נשקוט עד שנמגר את הגזענות מקרבינו ונוקיע את אותם אשר באים ליציעי הקבוצה אך ורק כדי להרוס".