היוזם. דנון
היוזם. דנוןצילום: אלירן אהרון

האו"ם מחפש בימים אלה רופאים ורופאות שיוכלו להשתלב בכוחות שמירת השלום ובמשרדי האו"ם המוצבים ברחבי העולם - וישראל מסתמנת כיעד האולטימטיבי.

הביקוש לשילוב רופאים בתפקידי שטח והחיפוש אחר מועמדים בעלי ניסיון ברפואה מבצעית הובילו לעניין רב בישראל, אשר כוחות הביטחון, ההצלה והרפואה שלה מהווים מקור ייחודי לגיוס אנשי מקצוע בעלי ניסיון בשטח, בדגש על נשים.

ביוזמת שגריר ישראל לאו"ם, דני דנון, נציגים ממחלקת הרפואה של האו"ם יגיעו בחודש הבא לסמינר מיוחד בישראל שמטרתו לאתר מועמדים פוטנציאליים. ראש מחלקת הרפואה של האו"ם, ד"ר ג'ילאן פרמר, תוביל את המשלחת בביקורם בארץ.

הנציגים יתמקדו בין היתר באיתור נשים בעלות ניסיון וותק שתוכלנה להשתלב בתפקידים בכירים בכוחות שמירת השלום של האו"ם בתחומי הרפואה. במסגרת הסמינר יפגשו נציגי האו"ם עם המועמדים האפשריים ויסקרו בפניהם את אפשרויות התעסוקה באו"ם ואת אופן המיונים והקבלה לארגון.

שגריר ישראל לאו"ם, דני דנון, בירך על המהלך ואמר: "ההון האנושי של ישראל הוא סוד ההצלחה שלה והנשים הישראליות נמצאות בחוד החנית. באו"ם מבינים את היתרונות והתרומה של הרופאים הישראליים ואנו גאים כי האו"ם בוחר בישראל בכדי לחפש עובדים חדשים לשורותיו".

פרופיל המועמדים:

תפקיד: רופא/ה

וותק: לפחות חמש שנות ניסיון

השכלה: דוקטורט ברפואה

דרישות נוספות: יכולת עבודה בשפה האנגלית או הצרפתית

תחומי התמחות מועדפים: רפואת טראומה, רפואת משפחה, רפואת ילדים, פסיכיאטריה.