הכנסת ספר התורה
הכנסת ספר התורהצילום: יח"צ

ההתחזקות - ותרומת ספר התורה: מור ממן, אשר החלה באחרונה להתחזק ולהתקרב לדת, הרימה תרומה לטובת הכנסת ספר תורה למוסדות 'כאיל תערוג' בשכונת 'הר חומה' בירושלים' שבראשות הרב אייל עמרמי.

בסביבת הרב עמרמי סיפרו כי מור ממן החלה להופיע בשיעורי הרב בו משתתפים מאות אנשים ומשם התפתחה ההיכרות המשותפת שהובילה להרמת התרומה.

לאחר הכנסת ספר תורה להיכל בית הכנסת, במהלך החג האחרון, נערכה סעודת מצווה לרגל המעמד. בסעודת המצווה נשא דברים הרב עמרמי ששיבח את מור ממן על עזרתה הרבה בתרומת הספר תורה.

"אבא שבשמיים גאה בך מאוד- הכנסת ספר תורה הינה מצווה חשובה מאוד שלא כל אדם זוכה לה. בכלל זכיית בחודשים האחרונים לעשות קידוש השם מאוד גדול בכל תהליך התקרבות והתחזקות לאבינו שבשמיים".

לאחר מכן, הודה הרב אייל עמרמי לסגן ומ"מ ראש עיריית ירושלים מאיר תורג'מן על עזרתו הרבה למען שגשוג ופיתוח ירושלים בכלל ולמוסדות 'כאיל תערוג' בפרט. תורגמן ביקש לנצל את המעמד ולהודות לרב עמרמי על תרומתו הרבה למען תושבי העיר ועל השלום והאחדות שעמל להשכין בין חלקי האוכלוסיה.

מור ממן אשר הייתה מלכת היופי של ישראל בשנת 2014 החלה כאמור להתחזק ולהתקרב לדת בחודשים האחרונים. כיום ממן נמצאת בעולם העסקים כבר תקופה ארוכה כבעלים של חברה מצליחה המייצרת מוצרי קוסמטיקה, אותה היא מנהלת בירושלים, העיר בה היא מתגוררת .

בראיון שהעניקה באחרונה סיפרה על תהליך התקרבות: "ישבתי יום אחד מחוץ לבית כנסת ולא הפסקתי לבכות", היא נזכרת בדמעות. "הרגשתי שדי, חלאס. נמאס לי מהעולם השקרי הזה. כמה אני יכולה לקנות? כמה אני יכולה להיות ריקנית? כמה אפשר לבלות? כמה אפשר להיות עם אנשים סביבך שרק מדברים על מה עשית ומה הם עושים? כשאני מדברת על זה אני נזכרת כמה כואב היה לי".