מטוסי דלתא
מטוסי דלתאצילום: רויטרס

חברת התעופה דלתא היא המדויקת ביותר בארה"ב, ואחריה אמריקן איירליינס.

במקום האחרון: חברת וירג'ין אמריקה, שנמצאת בבעלות משותפת עם אלסקה איירליינס.

מנתוני משרד התחבורה האמריקני שפורסמו אמש (שלישי), עולה כי חברות התעופה בארה"ב רושמות השנה קצת יותר איחורים מאשר בשנה שעברה, אך הן מבטלות פחות טיסות ומספר תלונות הנוסעים ירד באופן משמעותי.

הנתונים נאספו במהלך חודש פברואר. על פי הנתונים, 82.6% מהטיסות בפברואר נחתו בזמן – כלומר, בטווח של 14 דקות לפני או אחרי הזמן המתוכנן. בשנה שעברה, היה שיעור הטיסות שנחתו בזמן 83.6%. חברות הטיסה ביטלו 1.5% מטיסותיהן בפברואר, ירידה של 0.1% מהחודש המקביל ב-2016.

נוסעים הגישו 596 תלונות נגד חברות הטיסה במהלך החודש – ירידה של כמחצית מ-1,111 התלונות שהוגשו בחודש פברואר הקודם.

חברת סוות'ווסט נהנתה משיעור התלונות הנמוך ביותר. התלונות הרבות ביותר הוגשו נגד וירג'ין אמריקה וספיריט איירליינס.

רק כנוסע אחד מתוך 100,000 הגיש תלונה לממשלה נגד חברות התעופה. מספר גדול יותר של נוסעים מתלוננים ישירות לחברות התעופה, אולם החברות לא מחוייבות לדווח על מספרים אלו.