ח"כ מיקי זוהר
ח"כ מיקי זוהרצילום: פלאש 90

ח"כ מיקי זוהר (ליכוד), הביע אתמול חרטה על העימות עם לאה גולדין, אימו של הדר גולדין הי"ד שגופתו מוחזקת בידי החמאס.

"אני מדמיין כיצד אמא שלי ז"ל הייתה מגיבה לו מישהו היה מעז לקטוע אותה עת היא מדברת על הכאב שלה, על השכול, על בעלה שנלקח ממנה בטרם עת".

זוהר אמר עוד ל"ידיעות אחרונות", "אני מדמיין אותה מחטיפה לי סטירה מצלצלת על כך שלא הצלחתי לשתוק. הכאב והשכול אינם זרים לי, ומשום כך אני מכיר במלוא עוצמת טעותי. טעיתי, אני בשר ודם. הייתי בן חמש כשאיבדתי את אבי בתאונת דרכים. אבי אלי ז"ל נסע לפגישת עבודה שממנה לא חזר.

הייתי קטן, אבל את פני אמי ז"ל מלאות הצער אני זוכר היטב. פניה הופיעו מול עיניי שעה שהירהרתי בחרטה על התנהלותי בוועדה לביקורת המדינה. בראש מורכן אני מודה: שגיתי בהתנהלותי. לא הייתי צריך לקטוע את דברי לאה גולדין, אמו של הדר.

אני מצר על כך מעמקי נשמתי וכואב לי שבעקיפין הוספתי צער על צערה הרב. היא איבדה את היקר לה מכל למען המדינה, ואני כורע ברך בפניה. הייתי צריך לשתוק, להקשיב ולתת לה לומר את אשר על ליבה, ולא משנה עד כמה קשים הדברים. לאה גולדין היא סמל לאהבת העם והארץ, אם שכולה שגם היום ממשיכה לדאוג לבן נוסף ולנכד המשרתים בצה"ל.

בפני אנשים כמוה עלינו להרכין ראש. נכון, היה לי קשה לשמוע את דבריה. אמירתה כאילו ממשלת הליכוד הפכה את המשפחות השכולות לאויב העם פילחה את ליבי".

לאה גולדין לראש הממשלה: הפכת אותנו לאויב העם