ניר ברקת. לא מסייע במאבק
ניר ברקת. לא מסייע במאבקצילום: ישראל ברדוגו

ניר ברקת משתף פעולה על האלימות והגזענות, כך טוענים חברי עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים.

במכתב אותו שלחו היום (ראשון) למשרדו של ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, כתבו חברי עמותת האוהדים הירושלמים, כי הם דורשים ממנו לקחת חלק פעיל במאבק באלימות ובגזענות ולהתערב לטובת המועדון הירושלמי במלחמתו בארגון 'לה-פמיליה'.

"עמותת האוהדים איננה מבינה בלשון המעטה את התנהלותו של ראש העירייה, מר ניר ברקת, עת זה בוחר להביט מן הצד במאבק הצודק והנכון של המועדון בגזענות והאלימות ביציעים", נפתח המכתב אותו שלחו אלה לראש העיר ברקת.

המכתב אותו שלחו ראשי עמותת האוהדים לברקת, מגיע על רקע העימותים אשר התרחשו אמש במהלך משחק הכדורגל בין בית"ר ירושלים למכבי ת"א, שהתקיים באצטדיון טדי שבבירה, כשקהל רב שרק שריקות בוז וצעקות כנגד ארגון האוהדים 'לה-פמיליה', לאחר שאלה החלו לשיר שירים בעלי אופי גזעני, הדליקו אבוקות ושרו בגנות הבעלים אלי טביב.

ברקת, שיחסיו עם טביב עלו על שרטון מזמן, כבר זמן רב אינו פועל לטובת המועדון הירושלמי, ובעמותת האוהדים דורשים שיחזור לפעול למען המאבק באלימות ובגזענות.

לדברי ראשי העמותה, על אף המאבק באלימות ובגזענות מצידו של הבעלים טביב, ברקת לא מסייע ולא נותן גב. "מר ברקת בוחר לשבת בחיבוק ידיים ולהביט באפס מעשה - כך לא נוהג ראש עיר שדואג לקבוצת הספורט הגדולה והבכירה בעיר. מר ברקת, אל תשב ביציע המערבי ותעשה עצמך כמישהו שאכפת לו, אם היה אכפת לך ולו במעט מהקבוצה וממאבקה היית נוקף אצבע, שם את המחלוקות האישיות בצד ומצטרף למאבק".

עוד המשיכו ראשי העמותה כשכתבו כי "להפתעתנו נראה שבית"ר ירושלים זניחה בעבור ברקת. כראש עירייה וכאדם השואף להיבחר לפרלמנט הישראלי יש למר ברקת אחריות לסייע ככל שניתן לקבוצה כל שכן שהיא קבוצת הספורט הגדולה בעיר, אך ישיבה באפס מעשה הופכת אותו למשתף פעולה עם אלימות וגזענות ומעקרת את הלגיטימיות שלו להיות נבחר ציבור, כל שכן בעל שאיפות להיות שר ומוביל בממשלת ישראל. אנחנו קוראים למר ברקת לשים הכל בצד ולהושיט יד ולעזור למועדון", כתבו אלה.

לגבי המאבק באוהדים, אמרו בעמותה כי הם רוצים לשבח "את החלק המכריע בקהל אשר עודד את הקבוצה אמש, קרא קריאות גינוי לגידופים ולשירי ההלל לגזענות וקוראת גם לשאר הקהל להצטרף למאבק ולמלחמה על הבית. אנחנו ננצח את הגזענות ונבער אותה לטובת כל אוהבי בית"ר".