אתקן מה שצריך, תנו לי כוח להיאבק

בהודעה שהפיץ שר החינוך נפתלי בנט למתפקדי מפלגת הבית היהודי, הוא התייחס לקולות מהשטח הקוראים "להעניש" את בנט באמצעות הצבעה למועמדים האחרים בפריימריז.

נכון לשעה 17:30, 16 אחוזים ממתפקדי מפלגת הבית היהודי מימשו עד כה את זכות ההצבעה בפריימריז לראשות המפלגה. הקלפיות ייסגרו בשעה 22:00.

"שמעתי בשעות האחרונות שיש כאלה שרוצים 'להעניש' אותי, רוצים שאמשיך לעמוד בראש הבית היהודי וללמד אותי לקח על ידי זה שיצביעו לאחרים", אמר בנט.

לדברי בנט, במהלך החודש האחרון שבו קיים פגישות נרחבות עם פעילי המפלגה ברחבי הארץ, הוא נחשף לביקורת שחלקה גם מוצדק. ''מה שצריך לתקן אני מתקן", הוא מבטיח.

בנט הצביע: "ממשיכים את המהפכה"

''צריך להבין - בכל המאבקים שלי למען המדינה, אם זה בצוק איתן, במערכה להגן על עוטף עזה, אם זה האולטימטום שהצבתי לראש הממשלה כדי שנקבל את תיק המשפטים ואיילת שקד תהיה שרת המשפטים, אם זה להעביר את חוק ההסדרה כנגד כל הסיכויים. למעשה לאורך כל הדרך אני זקוק לכוח פוליטי''.

השר בנט מסביר, ''אם אתם 'מענישים' אותי, זה יוצר נכות ואז יותר קשר לנו, לבית היהודי, לעמוד במאבקים, זה מחליש אותנו במאבק האמיתי למען עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל.

''לכן אני מבקש - תנו לי את הכוח ואת הגב, מה שצריך לתקן אני אתקן, תנו לי את הכוח לעבוד חזק בשבילכם ולמען כל עם ישראל", הוסיף יו"ר הבית היהודי.

הרב זאגה
הרב זאגהצילום: ניסים לב

המועמד לראשות מפלגת הבית היהודי, הרב יצחק זאגא, מסר בתגובה: ''שמעתי את דבריו של נפתלי בנט למתפקדי הבית היהודי שמתלונן מדוע הם מענישים אותו. אני חושב שהשאלה ממש לא במקומה, אני מציע למתפקדי הבית היהודי לבוא ולהצביע ולחולל את השינוי באופן חיובי, להראות שרוצים באמת את השינוי ורוצים לעלות קומה.

''בעזרת ה׳ מאוד מאוד מקווה הלילה שמדינת ישראל תמצא את עצמה עם מפלגה חדשה שהיושב ראש מחובר לבוחרים ולא מתלונן נגדם מדוע הם מענישים אותו'', הוסיף זאגא.

יונתן ברנסקי
יונתן ברנסקיצילום: מרים צחי

אל''מ במיל' יונתן ברנסקי, המועמד הנוסף לראשות המפלגה, מסר בתגובה לבנט: ''לא מדובר בהצבעת מחאה אלא ניסיון לשמור על 'הבית היהודי' מהסכנה שמחכה לה עם בנט - גם במישור הערכי, וגם במישור האלקטורלי בגלל שהוא דוחף בוחרים לליכוד''.