דגל
דגלצילום המחשה: יונתן זינדל, פלאש 90

כתב "רשת" העלה אמש סרטון בדף הפייסבוק של 'רשת' ובו הוא נראה מותקף בבני ברק לאחר שהניף דגל ישראל ברחובות העיר.

באתר החרדי 'כל הזמן' נטען כי הסרטון בויים ובושל על ידי הכתב עצמו ולאחר שמשימתו למשוך אש על ידי התושבים המקומיים לא צלחה.

באתר צוטטו עדויות מעדי ראיה שנכחו במקום ואיששו את הדיווח. "לאחר שהסתובב ארבע שעות ברחובות בני ברק ללא שהותקף, פגש הכתב בחברו משכבר הימים וביקש ממנו לתקוף אותו לפי העדויות ניכר היה בברור שהם חברים. השנים התחבקו ודיברו במשך דקות", צוטט אחד מעדי הראיה.

בהמשך צוטט האופנוען שעל פי הנטען היה מעורב 'במעשי ההתנכלות' כלפי הכתב. "נסעתי עם חבר על האופנוע ברחוב חזו"א פינת נחמיה בבני ברק, ראיתי התגודדות של אנשים וצלמים בצד - הכתב ביקש 'בוא תעשו קטע עם האופנוע בשביל מערכון סאטירי', לא חשבתי והסכמתי. רק היום כשראיתי את הסרטון הבנתי מה עשיתי ואני מתחרט שלא חשבתי לפני ששברתי את הדגל, אם הייתי חושב הייתי מבין שהעיתונאי רוצה להשתמש בי כדי לבייש את המגזר שלי".

לפני שעה קלה העלה העיתונאי החרדי צביקה גרוניך בדף הפייסבוק האישי שלו סרטון שבו מושמעת שיחה המיוחסת ל'אלי' 'שובר הדגל' עם הוכמן. "אתה אמרת לי לקרוע את הדגל, זה היה מבוים, למה עשית את זה?", תהה בפניו וביקש ממנו להעלות ב'רשת' כמה מילות התנצלות ולהבהיר כי מדובר היה בסרטון מבוים. גיא הוכמן, שנשמע חברו של 'אלי' משכבר הימים, השיבו בתגובה: "אני מתנצל אם נפגעת".

מנגד, ב'רשת' טוענים כי הסרטון אינו מבוים, עם זאת, הם בחרו להסירו מדף הפייסבוק. "לצערנו הסרטון שפורסם אינו מפוברק אולם לאור פגיעה אפשרית ברגשות הציבור ולאור תגובות שהתקבלו החלטנו להסיר את הסרטון לאלתר. יום עצמאות שמח לכל עם ישראל", לשון תגובתם.