חגאי. יחלץ את הפועל מהבוץ?
חגאי. יחלץ את הפועל מהבוץ?צילום: באדיבות אתר מנהלת הליגה

בפעם השניה העונה, רמי הדר לוקח אחריות ומתפטר. אחרי ארבעה הפסדים רצופים, החליט מאמן הפועל תל אביב לקחת אחריות ולהתפטר מתפקידו אותו מילא בארבעת החודשים האחרונים.

דקות ספורות לאחר כניסת השבת, הודיעו במועדון הכדורסל של הפועל תל אביב כי מאמנם ביקש לסיים את תפקידו, זאת למרות שהיה לו חוזה לעונה נוספת. "בשעות הצהריים נערכה, לבקשת רמי הדר, פגישה בינו לבין הנהלת הקבוצה. בפגישה ביקש המאמן לסיים את תפקידו והנהלת הקבוצה נעתרה לבקשתו", נכתב בהודעה מטעם המועדון האדום של תל אביב.

כזכור, אל המועדון האדום הגיע הדר מספר שבועות לאחר שהתפטר/פוטר מאימון המכבים מתל אביב, והחליף בתפקידו את שרון אברהמי.

הדר זכה לביקורות רבות על אופי התנהלותו בתוך חדר ההלבשה ועל הפרקט, כשאוהדי הקבוצה המעורבים בקבלת ההחלטות, כעסו מאוד על שחרורם של צמד הגבוהים המובילים של המועדון, ריצ'ארד האואל שעבר להפועל ירושלים ודרל ווילאמס שעבר לבני הרצליה. תחת אימונו של הדר התדרדרה הפועל ת"א עד למקום התשיעי בטבלת ליגת העל בכדורסל שכרגע משאיר אותם מחוץ לתמונת הפלייאוף.

את מקומו של הדר עד לסיום העונה ימלא רועי חגאי, חברו הטוב של המנהל המקצועי אפי בירנבוים ומי שכבר אימן בעבר במועדון האדום כשניצח עם קבוצת הנוער בגמר גביע המדינה לנוער ב-2005 את מכבי תל אביב.

במהלך השנים שימש חגאי כמאמן בליגת המשנה של יקנעם/מגידו, מכבי הוד השרון, עירוני נהריה, עירוני רמת גן, וקבוצתו האחרונה הייתה עירוני נס ציונה. יצליח להוציא את האדומים מהבוץ?

צפו במשחקו האחרון של הדר על הקווים של הפועל ת"א: