הלווית נוריאל גץ

מאות בני אדם ליוו בצהריים (ראשון) למנוחות את נוריאל גץ, סגן ראש העיר מעלה אדומים, שהלך לעולמו.

ראש הגרעין התורני מורשת במעלה אדומים וחברו הטוב של נוריאל, הרב אלי קפלן, אמר לערוץ 7 "אנחנו חברים כבר המון שנים עוד מהלימודים המשותפים בישיבה לצעירים. זה לא נתפס".

"נוריאל היה איש חסד ברמ"ח איבריו. יום שהוא לא עזר למישהו הוא לא הרגיש בטוב, הוא היה שותף לבית העלמין שנבנה כאן בעיר. ביום שישי עוד דיברנו על כל מיני תוכניות אבל לה' יש תוכניות אחרות".

הרב קפלן ציין כי מדובר אדם יקר "למרות שעסק בפוליטיקה מעולם לא לכלך את הידיים. כולם אהבו אותו ועבדנו ביחד, ואין יום שלא דיברנו. אין לי למי להתקשר עכשיו. אי אפשר להבין".

יו"ר סיעת הבית היהודי, ח"כ שולי מועלם - רפאלי, אמרה בעקבות פטירתו של גץ "ביום חמישי דיברתי עם נוריאל המון פעמים בגלל הפריימריז וכל הזמן דיברנו על יום הזיכרון שתכף מתקרב. אני עדין בהלם, היינו בקשר הדוק".

"אני שמחה שזכינו לעשות ישיבה מיוחדת של הבית היהודי במעלה אדומים ולהגיד דברים שהיו חשובים לנוריאל, שמעלה אדומים היא חלק ממדינת ישראל".

חבר מועצת העיר מעלה אדומים וחברו הטוב, דוד מתיתיהו, ספד לו "זכיתי לעשות איתו את השבת האחרונה. הוא זרח כל השבת. אדם מדהים. אני בהלם מוחלט. אדם בעל נתינה. מעלה אדומים ועם ישראל הפסיד אדם יקר מאוד".

"אנשי אמונה אבדו", ספד הרב יחיאל באואר, "נוריאל היה איש אמונה. איש האמת והישר".

סגן שר הביטחון, בן דהן, אמר כי מדובר באבידה גדולה "היינו שכנים ברובע היהודי. אדם עם טוב לב. אף אחד מאיתנו לא ציפה לבשורה הרעה הזאת הבוקר. בשורה שמתקשרת ליום הזיכרון ולנפילתו של אחיו אבנר במלחמת ששת הימים. לנוריאל ומשפחתו יש זכויות רבות בעיר העתיקה ובארץ ישראל כולה".