אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: ליאור מזרחי. פלאש 90

מכשיר הטלפון הסלולארי של מאיר קלטר, תושב הישוב אבני חפץ שבשומרון, שבק.

כשדיווח על התקלה לחברת סלקום וביקש שירות שמגיע לו, נאמר לו שהמכשיר יטופל, אך רק בעוד כמעט חודש. לעומת זאת אם היה מתגורר בתוך גבולות הקו הירוק היה זוכה לטיפול בתוך ימים אחדים.

בשיחה עמו מספר קלטר לערוץ 7 על השיחה עם מוקדן חברת סלקום, שיחה בה נשאל היכן הוא מתגורר והשיב 'ליד נתניה' ובמענה נאמר לו שטכנאי יגיע ביום ה-30 לחודש הנוכחי, כלומר בעוד ארבעה ימים, אך כאשר הובהר למוקדן כי מדובר בישוב אבני חפץ שאמנם נמצא בסמיכות לנתניה אך מעבר לקו הירוק השיב בפשטות ואמר שמאחר ומדובר במקום שהוא מעבר לקו הירוק הרי שהשירות יינתן ביום ה-21 למאי, כלומר בעוד כמעט חודש.

קלטר מבהיר כי בימים אלה, בעקבות אותה תקלה, מכשיר הטלפון שלו מושבת וגם החיבור שלו לאינטרנט לא קיים. לשאלתנו כיצד הגיב לתאריך התמוה שניתן לו, השיב קלטר ואמר כי הדבר הצחיק אותו שכן בנקל ניתן לבחור בחברה סלולארית אחרת, וכידוע חברות רבות מחזרות אחר לקוחות בימים אלה.

יצוין כי בהודעה כתובה שנשלחה לקלטר נאמר כי השירות יינתן בתאריך הנקוב והרחוק ואם הוא לא יהיה בביתו בשעתיים בהן אמור הטכנאי להגיע הרי שהוא יחויב בתשלום על הגעת הטכנאי: "לקוח יקר, תואם לך טכנאי לתאריך 21.05.2017 בין השעות 12:00-14:00. לשינוי המועד או הכתובת נא השב ב-sms להודעה זו או חייג 3031*. לתשומת ליבך, אי הימצאותך בבית בעת הגעת הטכנאי תגרור חיוב בעבור הביקור. בברכה, קבוצת סלקום".

מחברת נטוויז'ן (מקבוצת סלקום) נמסר בתגובה: ''צר לנו על תחושת הלקוח. נטוויז'ן מעניקה שירות בכל מקום תוך שהיא משקיעה מאמצים רבים באיתור ותיקון תקלות מרחוק אף ללא צורך בהמתנה לטכנאי. משהתברר במקרה זה כי נידרש שירות טכנאי, נקבעו לוחות הזמנים בהתאם לביקוש''.