הרב הראשי של דרום אפריקה, וורן (זאב) גולדשטיין, הקליט סרטון מיוחד לקראת יום העצמאות ה-69 למדינת ישראל, שבו הוא מספר על הערכתו למדינה ומברך את אזרחי ישראל לעוד שנים של שגשוג ופריחה.

הרב גולדשטיין הוא גם ד"ר בתחום המשפט, זכויות האדם והמשפט החוקתי. יליד דרום אפריקה, מתגורר כיום עם משפחתו ביוהנסבורג.

הרב עומד בקשרי חברות אמיצים עם אישי ציבור יהודיים ושאינם יהודים מרחבי העולם וכן נמצא בקשר עמוק וקרוב מאוד עם בכירי השלטון בדרום אפריקה וביניהם גם משפחת מנדלה.

הרב גולדשטיין הוא דיין מוסמך ופרסם מספר ספרים ביניהם "משפט צדק" שמדבר על הלכות הסגת גבול, ספר על זכויות אדם על תנועת המוסר והערכים שלה, אז והיום.

מאז כהונתו השיק מספר יוזמות מהפכניות שהחלו בקהילתו שלו ושינו את הקהילה ואת נופה ואט אט יצאו לקהילות יהודיות נוספות בעולם.

לדוגמא, מידי שנה מקדם הרב את Sinai Indaba, שזהו למעשה כנס תורני המתרחש בדרום אפריקה ומהווה את הכנס התורני הגדול ביותר מסוגו בעולם שמביא אליו את מיטב ההוגים היהודיים הבינלאומיים על מנת לשתף בתובנות על רוחניות, חי משפחה, פוליטיקה, פילוסופיה ועוד.

בנוסף קידם הרב שני פרויקטים שהחלו את דרכם בדרום אפריקה וכבר אומצו על ידי יהדות העולם. Generation Sinai - חוויית למידה משותפת של הורים עם ילדים וכן פרויקט "השבת העולמית״ שאיחד יהודים מלמעלה מ-1152 ערים לציון שבת אחת ביחד מתוך רצון לשמר את המסורת היהודית.