אות הערכה ליחידה 8200
אות הערכה ליחידה 8200צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל רא''ל גדי איזנקוט העניק היום (ראשון) אות הערכה על פעילות מגוונת ותרומה לצרכים המבצעיים של צה"ל בשנים האחרונות. האות מוענק ליחידה בפעם השנייה, לאחר שהוענק לראשונה בשנת 2013.

אות ההערכה מטעם הרמטכ"ל מוענק ליחידה על יוזמה ועל הובלת פעילות רחבה ומגוונת, חדשנית ופורצת דרך בשנים האחרונות, בשיתוף פעולה עם העוצבות המבצעיות, בכל הגזרות.

בצה''ל אומרים כי ''ביצירתיות מחשבתית וטכנולוגית, סיפקה יחידה 8200 מענה מהיר ויעיל לצרכים המבצעיים המתפתחים והמשתנים. אלו הביאו להישגים מבצעיים בעלי חשיבות רבה, שהעצימו את היכולת המבצעית של צה"ל בזירות השונות ותרמו תרומה כוללת לביטחון המדינה והצלת חייהם של רבים בארץ ובעולם''.

הרמטכ''ל איזנקוט אמר באירוע כי "זהו טקס קצר של דקות, אשר מגלם עשרות או מאות אלפי שעות עבודה משותפות שהביאו להישגים מבצעיים ומודיעיניים יוצאים מן הכלל. אות ההערכה שמוענק היום הוא ביטוי להצטיינות של יחידה 8200, שבאה לידי ביטוי באפקטיביות המודיעינית והמבצעית של צה"ל ושל מדינת ישראל''.

לדבריו, ''אין הרבה גופים בצה"ל שמשפיעים גם ברמה הטקטית, גם ברמה האופרטיבית וגם ברמה האסטרטגית. אני מלא הערכה על העשייה שלכם, לאורך כל ימות השנה, אשר מאפשרת למקבלי ההחלטות, מאפשרים לנו למפקדים הבכירים בצה״ל, לקבל החלטות מיטביות, שתורמות לביטחון ולתחושת הביטחון של מדינת ישראל, וזה בא לידי ביטוי מדי יום".