רבבה מתפתחת ומזמינה אתכם להצטרף

אם יש משהו שאי אפשר לפספס כבר בכניסה לרבבה, זהו אבק הבניה המעיד על התפתחות, בניה והתחדשות היישוב.

שכונות חדשות שנבנות ושירותים שונים שנוספים לתושבים ומטרתם לתת מענה לקהילה הגדלה ומתפתחת במקום.

היישוב רבבה, השני בגודלו ביישובי השומרון, נמצא בשלבי מעבר מיישוב קטן לעיר גדולה. מעבר המחייב את הנהגת היישוב ותושביו להיערך בהתאם ולתת מענה לכל הצרכים העכשוויים והעתידיים.

2,500 תושבים גרים ברבבה. יישוב שהחל כגרעין משפחות קטן ומגובש והלך וצמח עם השנים. כיום, עם צמיחת מספר התושבים, עוסק היישוב רבות בשמירה על החיבור והגיבוש. רכזות קהילה ותרבות במשרה מלאה דואגות למפגשים ולחיבורים שוטפים בין התושבים ופרויקטים שונים של חסד המגייסים את התושבים כולם והופכים אותם לחטיבה אחת.

מנגד, מספר התושבים הגדול מזמין שירותים ברמה של עיר. המרכז המסחרי הגדול שנבנה בימים אלו עתיד לכלול בתוכו סופרמרקט גדול, קופות חולים, ספריה, ג'ימבורי ועוד. בית הספר עתיד להיכנס בשנה הבאה לקומפלקס החדש לבנים ולבנות. בישוב בית כנסת גדול ומרכזי ועוד בתי כנסת בבניה, גני ילדים ומעונות של משרד התמ"ת.

כל אלו ממתינים לתושבים הרבים המצטרפים ליישוב במיזמי בניה שונים ובראשם פרויקט נוף העמק של חברת הר כביר בשיתוף היישוב רבבה, שיצא לשיווק לפני שבוע וכבר מכריז על דירות אחרונות בפרויקט.

מזג האוויר ברבבה יפה כמו הנוף מהמקום. המיקום הגיאוגרפי, חצי שעה מתל אביב בשיפולים המערביים של ההר, מזמין מזג אויר לא חם מידי בקיץ ולא קר מידי בחורף. והנוף הנשקף פורס בפני כל הנכנס לרבבה את כל פני גוש דן.

כאלף וחמש מאות ילדים ונוער ממלאים את רחובות היישוב בשמחה ועשיה. בהתאם לתפיסה הקהילתית המחברת, לכל שכבת גיל יש רכז ומדריך. והם מרימים יחד פרויקט דגל הנקרא "יד ביד" עמותה שנפתחה על ידי נוער היישוב ועוסקת לאורך השנה בהתנדבות עם ילדים נכים ומתקשים ובמהלך השנה הם עורכים שני אירועי שיא- קייטנה בת שבוע ימים בהתנדבות מלאה של תושבי היישוב והנוער.

פרויקט מחבר נוסף נקרא 'מהפכה של שמחה' שמתמקד בהפקת אירועים בהתנדבות למשפחות מעטוי יכולת שלא מהיישוב.

כיישוב השני בגודלו בשומרון ובזכות מיקומו הנח של רבבה, היישוב מארח אירועי שיא גדולים בהשתתפות אלפים, דוגמת פסטיבל הכליזמרים ואירוע יום העצמאות הנערכים בפארק המרכזי של השומרון ובאמפי הגדול של היישוב.

בימים אלו נבנית ביישוב שכונת נוף העמק שיצא לשיווק לפני כשבוע ונותרו בו דירות אחרונות. הפרויקט נבנה ביוזמת חברת הר כביר ובשיתוף עם היישוב ומותאם לתושבים בשלבים שונים של החיים המעוניינים לקבוע את מקומם ביישוב העתיד של השומרון. לפרטים נוספים על הפרויקט לחץ כאן!