'רוצים שירות ביו"ש? שלמו 3000 שקלים'

תושב אפרת ביקש שירות מ'נטוויז'ן' ונדהם כשנדרש לשלם 3000 ש"ח עבור ליווי ביטחוני לטכנאי שיעבור למענו את הקו הירוק. החברה: טעות.

שמעון כהן , י"ח באייר תשע"ז

אפרת
אפרת
צילום: הדס פרוש, פלאש 90



טוען....

תלונה נוספת מגיעה למערכת ערוץ 7 אודות שירות צרכני שאינו מגיע אל מעבר לקו הירוק, והפעם זהו סיפורו של עקיבא ארבל מאפרת שבגוש עציון, מנהל חברת 'טכנוקט' לייצור ציוד להוראת מדעים.

ארבל הוצרך לשירות אינטרנטי מסויים בחברת נטוויז'ן בה הוא לקוח ולשם כך היה על החברה לשלוח אליו, לאפרת, טכנאי מטעמה. לאחר שנקבע מועד לביצוע הטיפול קיבלו עקיבא ורעייתו אסתר שיחת טלפון שהדהימה אותם. נאמר להם כי מאחר ומדובר בהגעה לאפרת השירות לא יינתן, אלא אם כן ישולם סכום של לא פחות מ-3000 שקלים לטובת הליווי הביטחוני של הטכנאי.

בשיחה עם ערוץ 7 מספר ארבל כי נדהם לשמוע את הדברים וביקש מנציג החברה שישלח לו את דרישת התשלום בכתב, וזו אכן הגיעה בלשון זו: "בהמשך לשיחתנו ולהזמנה המצ"ב שביצעתם דרכי: מאחר ואתם נמצאים בישוב אפרת אשר מעבר לקו הירוק, נוכל להגיע ולבצע את ההתקנה אך ורק באמצעות ליווי בטחוני מתאים. עלות ליווי בטחוני נדרש – 3000 ₪. באם אינכם מעוניינים בתשלום עלות הליווי, נא עדכני אותי כדי שאוכל לבטל את ההזמנה".

מיד לאחר קבלת המייל המבהיר שאכן זוהי דרישת החברה ניתקה משפחת ארבל את הקשר עם החברה ועברה ל'בזק', שם, כך הוא מספר, שלחו טכנאי בתוך יומיים ללא כל בעיה. הטכנאי של 'בזק', כך הוא מספר, ציין באוזניהם שהבעיה מוכרת וגורמת לרבים לעזוב ולעבור ל'בזק'.

מחברת 'סלקום' (נטוויז'ן היא מקבוצת סלקום) נמסר בתגובה: "לצערנו המידע שניתן על ידי הנציג אינו נכון והנהלים חודדו מולו חשוב להדגיש כי השירותים שסלקום מעניקה ללקוחות בכל רחבי הארץ הינם באותו המחיר".